• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Πως θα σχεδιάζει να διασωθεί η Hanjin
Πλανήτης

Πως θα σχεδιάζει να διασωθεί η Hanjin

17 Σεπτεμβρίου, 2016Updated:17 Σεπτεμβρίου, 2016Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης που προβλέπει τη δραστική μείωση του στόλου της και την επιστροφή της συντριπτικής πλειοψηφίας των πλοίων που ναυλώνει στους ιδιοκτήτες τους, επεξεργάζεται η δοκιμαζόμενη Hanjin Shipping, σύμφωνα με πληροφορίες.

Παρά τις προσπάθειες, οι πηγές αυτές εκτιμούν ότι το πιθανότερο σενάριο είναι πως η κορεάτικη διαχειρίστρια -η έβδομη μεγαλύτερη στον κόσμο βάσει χωρητικότητας- θα ρευστοποιηθεί, σηματοδοτώντας μιας από τις μεγαλύτερες πτωχεύσεις της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα η Hanjin υπέβαλε αίτημα προστασίας από τους πιστωτές. Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας έχει αφήσει να εννοηθεί ότι σχεδιάζει να κάνει "ένεση" ρευστότητας στην εταιρεία. Ένα κορεάτικο δικαστήριο θα αποφασίσει το Δεκέμβριο εάν θα αποδεχτεί το σχέδιο ή θα αφήσει την εταιρεία να πτωχεύσει.

Μία πηγή με γνώση των προσπαθειών της Hanjin να αναδιαρθρωθεί είπε ότι η εταιρεία εξετάζει μια σειρά σεναρίων αλλά εστιάζει σε ένα "που περιλαμβάνει τη διατήρηση των 15 από τα συνολικά 37 της πλοία και την επιστροφή στους ιδιοκτήτων σχεδόν όλων από τα 61 πλοία που ναυλώνει". Υπό αυτό το σενάριο, το οποίο υπόκειται στην έγκριση των δικαστικών αρχών, η Hanjin θα μετασχηματιστεί σε μικρή τοπική διαχειρίστρια της Ασίας που θα επηρεάζει μικρό μέρος των κορεατικών εξαγωγών, εξήγησε η πηγή.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕπανεξελέγη ο Ντογιάκος παρά το… πειθαρχικό
Next Article Στο «μικροσκόπιο» του ΣΔΟΕ οι τραπεζικές καταθέσεις από… πώληση ακινήτων

Related Posts

Δεύτερη κατοικία: Οι κορυφαίοι προορισμοί που επιλέγουν οι υπερ-πλούσιοι το 2025

19 Αυγούστου, 2025

Σύνδρομο «Debbie Downer»: Η κόκκινη σημαία για εργοδότες στην πρόσληψη

19 Αυγούστου, 2025

Τεχνητά διαμάντια: Ο αντίκτυπος στις αγορές και η δυναμική τους

19 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.