• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πως οι Έλληνες εφοπλιστές "ελέγχουν" τη Γερμανία
Ειδήσεις

Πως οι Έλληνες εφοπλιστές "ελέγχουν" τη Γερμανία

7 Δεκεμβρίου, 2018Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στη Γερμανία, συζητείται η κατασκευή ενός υπερπόντιου τερματικού σταθμού για υγροποιημένο φυσικό αέριο, ώστε να μπορέσει να γίνει εισαγωγή μεγάλων ποσοτήτων, καθώς μέχρι στιγμής, το προϊόν φθάνει στους πελάτες σχεδόν αποκλειστικά με τα πλοία.

Σε αυτή την επιχειρηματική δραστηριότητα μεταφοράς του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) κυριαρχεί μια άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Ελληνικές εφοπλιστικές εταιρείες έχουν παραγγείλει ένα στα δύο τάνκερ μεταφοράς LNG στα ναυπηγεία της Άπω Ανατολής για τη φετινή χρονιά. Οι 33 από τις 66 παραγγελίες ανήκουν σε Έλληνες αγοραστές, ανφέρει το protothema.

Οι Έλληνες ιδιοκτήτες τάνκερ φαίνεται ότι αντιλήφθηκαν νωρίτερα από τους γερμανούς ανταγωνιστές τους τις ευκαιρίες που σχετίζονται με την μεταφορά LNG. «Η υπεροχή της Ελλάδας. Εάν η Γερμανία στραφεί στο υγροποιημένο φυσικό αέριο, θα εξαρτάται από τους εφοπλιστές της Αθήνας», γράφει η γερμανική Die Welt.

LNG
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚατατέθηκε η τροπολογία για τις άδειες καζίνο: Οι όροι και οι προϋποθέσεις
Next Article Έκθεση-σοκ από τον ΣΕΒ: Ο πληθυσμός της Ελλάδας μειώθηκε όσο και μετά την Κατοχή

Related Posts

Γιατί προσπερνούν τους GenX στην εταιρική διαδοχή

11 Αυγούστου, 2025

Από τις startups στις βίλες: Πως δημιουργήθηκε σε χρόνο ρεκόρ η νέα γενιά AI δισεκατομμυριούχων

11 Αυγούστου, 2025

ΑΑΔΕ - Επιχείρηση «Κρουαζιέρα θα σε πάω»: Φοροδιαφυγή σε ημερόπλοια της Σαντορίνης

11 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.