• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Πως τα ΙΧ έχουν μετατραπεί σε... φοροβόμβες
Οικονομία

Πως τα ΙΧ έχουν μετατραπεί σε... φοροβόμβες

21 Νοεμβρίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στο ύψος τους παραμένουν και για φέτος τα τεκμήρια διαβίωσης που αφορούν τα αυτοκίνητα. Τα τεκμήρια αποτελούν τη βάση για τον υπολογισμό του φόρου πολυτελούς διαβίωσης. Πιο συγκεκριμένα, ο φόρος υπολογίζεται με συντελεστή 5% επί του ετήσιου τεκμηρίου για οχήματα έως 2.500 κυβικών και με συντελεστή 10% για οχήματα άνω των 2.500 κυβικών.

Ο συνδυασμός τελών κυκλοφορίας και φόρου πολυτελούς διαβίωσης αποτελεί και έναν καθοριστικό παράγοντα για την απόφαση που παίρνουν πολλοί ιδιοκτήτες ΙΧ να καταθέσουν τις πινακίδες των οχημάτων τους. Η χρήση ενός οχήματος μεγάλου κυβισμού είναι ουσιαστικά απαγορευτική, αναφέρει το in.gr.

Για παράδειγμα, ένας φορολογούμενος που έχει στην κατοχή του ένα ΙΧ 3.200 κυβικών, μοντέλο 2008, καλείται να καταβάλει τέλη κυκλοφορίας ύψους 1.150 ευρώ και φόρο πολυτελούς διαβίωσης ύψους 1.414 ευρώ. Ετσι, συνολικά καλείται να καταβάλει το ποσό των 2.564 ευρώ. Ποσό που από μόνο του είναι ικανό να οδηγήσει τον ιδιοκτήτη του στην απόφαση να καταθέσει τις πινακίδες.

Ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης αρχίζει από τα 287 ευρώ για ΙΧ κυβισμού 1.929 κ.εκ. και παλαιότητας από 5 μέχρι 10 έτη, ανέρχεται σε 1.780 ευρώ για ΙΧ 3.000 κ.εκ. και παλαιότητας μέχρι 5 ετών και φθάνει τα 3.820 ευρώ για ΙΧ 4.700 κ.εκ. και παλαιότητας μέχρι 5 ετών.

Τα τεκμήρια διαβίωσης που ισχύουν για τα αυτοκίνητα διαμορφώνονται με βάση τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα. Πιο συγκεκριμένα:

* Για τα αυτοκίνητα μέχρι 1.200 κυβικά εκατοστά, σε 4.000 ευρώ.
* Για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 1.200 κυβικών εκατοστών, προστίθενται 600 ευρώ ανά 100 κυβικά εκατοστά μέχρι τα 2.000 κυβικά εκατοστά.
* Για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 2.000 κυβικών εκατοστών, προστίθενται 900 ευρώ ανά 100 κυβικά εκατοστά και μέχρι 3.000 κυβικά εκατοστά.
* Για αυτοκίνητα μεγαλύτερα από 3.000 κυβικά εκατοστά, προστίθενται 1.200 ευρώ ανά 100 κυβικά εκατοστά.

Τα τεκμήρια ισχύουν για αυτοκίνητα ηλικίας έως 5 ετών. Για οχήματα ηλικίας 5 έως 10 ετών προβλέπεται έκπτωση σε αυτά κατά 30% και για αυτοκίνητα ηλικίας άνω των 10 ετών έκπτωση κατά 50%. Αν ο κυβισμός του αυτοκινήτου δεν καταλήγει σε πλήρη εκατοντάδα (π.χ. 1.240, 1.290 κ.ε.), τότε θα γίνεται στρογγυλοποίηση προς την πλησιέστερη εκατοντάδα (μέχρι 50 κ.ε. προς την αμέσως προηγούμενη και πάνω από 50 κ.ε. προς την αμέσως επόμενη).

Αυτοκίνητα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: «Επιστροφή Στοιχήματος» με το 0-0 στο Champions League
Next Article Το Παρίσι η έδρα της Ευρωπαϊκής Αρχής Τραπεζών από το 2019

Related Posts

ΤτΕ: «Βλέπει» πληθωρισμό 2,5% το 2025 στην Ελλάδα - Πιέσεις από ενοίκια, έμμεσους φόρους και μισθούς

16 Ιουνίου, 2025

JP Morgan: «Βλέπει» ανάπτυξη 2,2% για την Ελλάδα το 2025 και 2% το 2026 - Ποντάρει στα ελληνικά ομόλογα

16 Ιουνίου, 2025

Ακρίβεια στις παραλίες: Οι Αθηναίοι εγκαταλείπουν τις ξαπλώστρες για ελεύθερες ακτές

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.