• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Χρήμα»Business World»Πόσα χρωστούν οι κινεζικοί σιδηρόδρομοι
Business World

Πόσα χρωστούν οι κινεζικοί σιδηρόδρομοι

7 Μαΐου, 2016Updated:7 Μαΐου, 2016Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η κρατική εταιρεία που διαχειρίζεται τους σιδηρόδρομους της χώρας χρωστά πάνω από 4 τρις. γουάν (πάνω από 600 δις. δολάρια), ποσό σχεδόν διπλάσιο από το χρέος της Ελλάδας.

Η China Railways Corporation διαχειρίζεται τον σιδηρόδρομο της κινεζικής ενδοχώρας, περιλαμβανομένου του δικτύου υψηλής ταχύτητας μήκους 19.000 χλμ, ενώ σχεδιάζει σιδηροδρόμους μήκους τουλάχιστον 11.000 χλμ.
Όμως, σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας, το χρέος της στο τέλος Απριλίου ανέρχονταν σε 4,14 τρις. γουάν, σύμφωνα με την οικονομική ιστοσελίδα Caixin.

Συγκριτικά, το εκτιμώμενο δημόσιο χρέος της Ελλάδας ανέρχονταν στο τέλος του περασμένου έτους στα 311 δις. ευρώ (2,3 τρις. γουάν), σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat.

Ο δανεισμός της CRC αυξήθηκε κατά περισσότερο από 8% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία, αύξηση η οποία αποδίδεται στον «πυρετό» επέκτασης του σιδηροδρομικού δικτύου υψηλής ταχύτητας.

Όμως η Κίνα έχει δει τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές της –που αποτελούν και μια από τις βασικές πηγές εσόδων για την CRC- να μειώνονται, σύμφωνα με την εφημερίδα Global Times.

Έτσι, το χρέος της εταιρείας συνεχώς αυξάνεται. «Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο δεν είναι βιώσιμο», σχολίασε ο Zhao Jian του Πανεπιστημίου Jiatong του Πεκίνου.

Οι ζημιές της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 35% σε ετήσια βάση, αγγίζοντας τα 8,73 δις. γουάν το α' τρίμηνο.

C
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚατατέθηκε η διάταξη για τα τέλη κυκλοφορίας
Next Article Σκληρές παρεμβάσεις στις συντάξεις του ΙΚΑ

Related Posts

Κομισιόν: Επέβαλε πρόστιμα 500 εκατ. ευρώ στην Apple και 200 εκατ. ευρώ στη Meta

23 Απριλίου, 2025

Αυξήθηκε ο Δείκτης Φόβου τον Ιανουάριο - Τι διαπιστώνει το ΚΕΠΕ

6 Φεβρουαρίου, 2025

AXIA: Το brand name «Ελλάδα» ανοίγει πόρτες - Τα top picks για το 2025 και οι τιμές στόχοι

5 Φεβρουαρίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.