• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Χρήμα»Business World»Πώς η Volkswagen απέφυγε το μοιραίο «τρακάρισμα»
Business World

Πώς η Volkswagen απέφυγε το μοιραίο «τρακάρισμα»

29 Μαρτίου, 2018Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, η Volkswagen μοιάζει με κάποιο τρόπο περισσότερο με έναν στρατό ή μια χώρα, παρά με μια απλή εταιρεία. Το κεντρικό της εργοστάσιο στο Wolfsburg της Γερμανίας, μια πόλη που χτίστηκε από τους Ναζί με σκοπό την κατασκευή μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων, απλώνεται σε μια έκταση που σε μέγεθος μοιάζει στο Μονακό και παράγει περισσότερα από 3.000 οχήματα καθημερινά. Ηλεκτροδοτείται όχι μόνο από ένα, αλλά από δυο εργοστάσια άνθρακα της Volkswagen. Οι περίπου 3.400 εργαζόμενοι τρώνε από μια επιχείρηση catering που ανήκει στη Volkswagen και μια μονάδα παραγωγής λουκάνικων τόσο ολοκληρωμένη, που θα μπορούσε να τα πουλάει στα σούπερ μάρκετς. Στο εργοστάσιο του Wolfsburg και σε περισσότερα από 100 άλλα εργοστάσια παγκοσμίως, τα 12 εμπορικά σήματα της εταιρείας κατασκευάζουν 355 μοντέλα σε εκατομμύρια συνδυασμούς χρωμάτων και διακοσμητικών αντικειμένων, απασχολώντας περισσότερους από 600.000 ανθρώπους που δημιουργούν ετήσια έσοδα ύψους 284 δισ. δολαρίων.

Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι ένα τόσο ισχυρό εταιρικό οικοδόμημα θα μπορούσε ποτέ να κινδυνεύει με κατάρρευση, καθώς ήταν λιγότερο από τρία χρόνια πριν, όταν η Volkswagen AG κτυπήθηκε από ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η αποκάλυψη συστηματικής προσπάθειας εξαπάτησης στις δοκιμές εκπομπών αερίων -οι υπάλληλοι έγραψαν λογισμικό που έκανε τα αυτοκίνητα ντίζελ να φαίνονται καθαρότερα από ό, τι στην πραγματικότητα ήταν - έκανε την εταιρεία να γονατίσει, οδήγησε στο τέλος της την καριέρα του επί πολλά χρόνια διευθύνοντος συμβούλου της και έθεσε σε μεγάλο κίνδυνο 70 χρόνια φήμης για την ικανότητά της που βασίζεται στην τεχνική. Για κάποιο χρονικό διάστημα φαινόταν ότι η Volkswagen δεν θα μπορούσε να επιβιώσει, κι αυτό ήταν μια τόσο ανησυχητική προοπτική στη Γερμανία, που η καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ ανέβηκε να κάνει έλεγχο ζημιών σε αυτήν που είναι αναμφισβήτητα ο σημαντικότερος βιομηχανικός γίγαντας της χώρας.

Και όμως σήμερα, μετά από 30 δισεκατομμύρια δολάρια σε κόστος αποζημίωσης και επισκευής και 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα που επηρεάστηκαν αργότερα, η Volkswagen είναι αναμφισβήτητα ξανά στα πόδια της κι αντεπιτίθεται. Πέρυσι το χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων της- συμπεριλαμβανομένων των Audi, Porsche, και Bentley - υπερασπίστηκε άνετα την πρώτη θέση στην παγκόσμια λίστα των πωλήσεων, αφού δέχθηκε "επίθεση" από την Toyota, και κράτησε τη θέση της σε μεγάλο βαθμό επειδή τα έσοδα αυξάνονται στην Κίνα. Τα κέρδη και οι μετοχές της Volkswagen έχουν ανακάμψει σε μεγάλο βαθμό στα επίπεδα πριν από την καταστροφή.

Πηγή: newmoney.gr

Volkswagen
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article21 προσλήψεις στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Ημαθίας
Next Article Μέχρι τη Μεγάλη Τετάρτη το δώρο Πάσχα

Related Posts

Κίνα: Γιατί βάζει στο μικροσκόπιο τα τσιπ H20 της Nvidia

1 Αυγούστου, 2025

Γιατί η εμπορική συμφωνία Ε.Ε.-ΗΠΑ δε θα εκτροχιάσει την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής αμυντικής βιομηχανίας

1 Αυγούστου, 2025

Διεθνής μελέτη: Η ντομάτα ήταν η γιαγιά της… πατάτας – Λύθηκε το μυστήριο της δημιουργίας της

1 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.