• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πώς ξεκίνησε το 2019 για τον ελληνικό τουρισμό
Ειδήσεις

Πώς ξεκίνησε το 2019 για τον ελληνικό τουρισμό

1 Απριλίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια5 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αύξηση των διεθνών και σημαντική μείωση των οδικών αφίξεων σημειώθηκε το δίμηνο Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου για τον ελληνικό τουρισμό.

Ειδικότερα, το πρώτο δίμηνο του έτους καταγράφηκαν 734 χιλ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις παρουσιάζοντας αύξηση +13,9%/+90 χιλ. επιβάτες, ενώ στο κομμάτι των οδικών αφίξεων, η μείωση ήταν κατά 18,5% (-207 χιλ. αφίξεις) φθάνοντας τις 913 χιλ, ααναφέρει το newmoney.

Ως προς τις αεροπορικές αφίξεις εσωτερικού, την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουάριου του 2019, καταγράφηκαν 941 χιλ. αφίξεις παρουσιάζοντας αύξηση +8,4% χιλ. επιβάτες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Τα στοιχεία καταγράφει το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, σύμφωνα με το οποίο ειδικά για τον Φεβρουάριο τα ελληνικά ξενοδοχεία σημειώνουν σημαντικά υψηλότερη βαθμολογία σε σχέση με αυτά των ανταγωνιστικών προορισμών. Ειδικότερα, τον Φεβρουάριο του 2019, η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση - μεταξύ των εξεταζόμενων χωρών - στο γενικό δείκτη ικανοποίησης (GRI) των ξενοδοχείων με 86,7% ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κύπρος με 85,2% και στην τρίτη η Ισπανία με 84,9%. Ακολουθούν, η Κροατία στην τέταρτη θέση με 84,8% και η Ιταλία στην πέμπτη με 84,3%. Η Τουρκία κατέγραψε γενικό δείκτη ικανοποίησης 82,2% ενώ στην τελευταία θέση βρέθηκε η Γαλλία με 80,2%. Την υψηλότερη θέση ικανοποίησης για τη νησιωτική Ελλάδα κατέχουν οι Κυκλάδες (με GRI 89,9%) και για την ηπειρωτική Ελλάδα βρίσκεται η Ήπειρος (91,2%).

Πού ταξίδεψαν Ελληνες και ξένοι

Σύμφωνα με τα στοιχεία της trivago, τον Φεβρουάριο του 2019, η κύρια αγορά κρατήσεων για την Ελλάδα ήταν η γερμανική, ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση για πρώτη φορά το 2019. Η βρετανική αγορά βρέθηκε στη δεύτερη θέση (από την τρίτη τον Ιανουάριο του 2019) και στην τρίτη θέση έπεσε η αγορά της Ιταλίας. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η γαλλική αγορά και στην πέμπτη θέση υποχώρησε η αγορά των ΗΠΑ.

Στην πρώτη θέση προτίμησης της γερμανικής αγοράς διατηρήθηκε η Αθήνα, στη δεύτερη η Θεσσαλονίκη και στην τρίτη θέση τα Φηρά. Οι τρείς αυτοί προορισμοί, αποτελεσαν- αν και με διαφορετική σειρά- το τοπ 3 των προτιμήσεων και για τους Βρετανούς, ενώ για τους Ιταλούς εκτός από την Αθήνα και Θεσσαλονίκη στην τρίτη θέση βρίσκεται η Μύκονος.

Το Φεβρουάριο του 2019, η τριάδα των δημοφιλέστερων προορισμών παρέμεινε αμετάβλητη για την ελληνική αγορά (σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2019). Στην πρώτη θέση προτίμησης βρίσκεται η Αθήνα, στη δεύτερη θέση η Θεσσαλονίκη και στην τρίτη θέση η Αράχωβα. Στην τέταρτη θέση ανέβηκε το Ναύπλιο ενώ στην πέμπτη υποχώρησε το Λουτράκι (Κεντρικής Μακεδονίας). Ακολουθήσαν 5 χειμερινοί προορισμοί: τα Καλάβρυτα, τα Τρίκαλα Κορινθίας, τα Ιωάννινα, η Πορταριά και το Μέτσοβο.

Πώς ξεκίνησε το 2019 για τον ελληνικό τουρισμό

Αύξηση των διεθνών και σημαντική μείωση των οδικών αφίξεων σημειώθηκε το δίμηνο Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου για τον ελληνικό τουρισμό.

Ειδικότερα, το πρώτο δίμηνο του έτους καταγράφηκαν 734 χιλ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις παρουσιάζοντας αύξηση +13,9%/+90 χιλ. επιβάτες, ενώ στο κομμάτι των οδικών αφίξεων, η μείωση ήταν κατά 18,5% (-207 χιλ. αφίξεις) φθάνοντας τις 913 χιλ.. Ως προς τις αεροπορικές αφίξεις εσωτερικού, την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουάριου του 2019, καταγράφηκαν 941 χιλ. αεροπορικές αφίξεις εσωτερικού παρουσιάζοντας αύξηση +8,4% χιλ. επιβάτες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Τα στοιχεία καταγράφει το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, σύμφωνα με το οποίο ειδικά για τον Φεβρουάριο τα ελληνικά ξενοδοχεία σημειώνουν σημαντικά υψηλότερη βαθμολογία σε σχέση με αυτά των ανταγωνιστικών προορισμών. Ειδικότερα, τον Φεβρουάριο του 2019, η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση - μεταξύ των εξεταζόμενων χωρών - στο γενικό δείκτη ικανοποίησης (GRI) των ξενοδοχείων με 86,7% ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κύπρος με 85,2% και στην τρίτη η Ισπανία με 84,9%. Ακολουθούν, η Κροατία στην τέταρτη θέση με 84,8% και η Ιταλία στην πέμπτη με 84,3%. Η Τουρκία κατέγραψε γενικό δείκτη ικανοποίησης 82,2% ενώ στην τελευταία θέση βρέθηκε η Γαλλία με 80,2%. Την υψηλότερη θέση ικανοποίησης για τη νησιωτική Ελλάδα κατέχουν οι Κυκλάδες (με GRI 89,9%) και για την ηπειρωτική Ελλάδα βρίσκεται η Ήπειρος (91,2%).

Πού ταξίδεψαν Ελληνες και ξένοι

Σύμφωνα με τα στοιχεία της trivago, τον Φεβρουάριο του 2019, η κύρια αγορά κρατήσεων για την Ελλάδα ήταν η γερμανική, ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση για πρώτη φορά το 2019. Η βρετανική αγορά βρέθηκε στη δεύτερη θέση (από την τρίτη τον Ιανουάριο του 2019) και στην τρίτη θέση έπεσε η αγορά της Ιταλίας. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η γαλλική αγορά και στην πέμπτη θέση υποχώρησε η αγορά των ΗΠΑ.

Στην πρώτη θέση προτίμησης της γερμανικής αγοράς διατηρήθηκε η Αθήνα, στη δεύτερη η Θεσσαλονίκη και στην τρίτη θέση τα Φηρά. Οι τρείς αυτοί προορισμοί, αποτελεσαν- αν και με διαφορετική σειρά- το τοπ 3 των προτιμήσεων και για τους Βρετανούς, ενώ για τους Ιταλούς εκτός από την Αθήνα και Θεσσαλονίκη στην τρίτη θέση βρίσκεται η Μύκονος.

Το Φεβρουάριο του 2019, η τριάδα των δημοφιλέστερων προορισμών παρέμεινε αμετάβλητη για την ελληνική αγορά (σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2019). Στην πρώτη θέση προτίμησης βρίσκεται η Αθήνα, στη δεύτερη θέση η Θεσσαλονίκη και στην τρίτη θέση η Αράχωβα. Στην τέταρτη θέση ανέβηκε το Ναύπλιο ενώ στην πέμπτη υποχώρησε το Λουτράκι (Κεντρικής Μακεδονίας). Ακολουθήσαν 5 χειμερινοί προορισμοί: τα Καλάβρυτα, τα Τρίκαλα Κορινθίας, τα Ιωάννινα, η Πορταριά και το Μέτσοβο.

Τουρισμός
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleBruegel: Οι κίνδυνοι στην Ελλάδα παραμένουν - Διστακτικοί οι ξένοι επενδυτές
Next Article «Πονοκέφαλος» το Κτηματολόγιο: 10 ερωτήσεις - απαντήσεις για τη συμπλήρωσή του

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.