• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Ραγδαία αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων των σούπερ μάρκετ
Ειδήσεις

Ραγδαία αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων των σούπερ μάρκετ

12 Απριλίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια4 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Αύξηση 47,5% σημείωσαν το 2018, σε σύγκριση με το 2017, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα αγγίζοντας τα 28,5 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).

Σύμφωνα με όσα ανέφερε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της Convert Group, Παναγιώτης Γκεζερλής από το βήμα του 9ου συνεδρίου Σελφ Σέρβις Food Retail CEO Forum, το 2017 οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του λιανεμπορίου τροφίμων διαμορφώθηκαν σε 19,5 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 31,8% σε σχέση με το 2016 οπότε και διαμορφώθηκαν σε 14,8 εκατ. ευρώ, αναφέρει το newmoney.

Όπως τόνισε ο κ. Γκεζερλής, ο συνολικός τζίρος που σημειώθηκε στις on line πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την περσινή χρονιά αποτελεί μικρό μερίδιο σε σύγκριση με τον συνολικό τζίρο του οργανωμένου και μη λιανεμπορίου τροφίμων, ωστόσο οι ρυθμοί ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πωλήσεων δείχνουν τη δυναμική του συγκεκριμένου καναλιού. Σημειώνεται ότι το 65% των προϊόντων που επιλέγουν να αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές είναι τρόφιμα και ποτά ενώ ποσοστό 35% μη τρόφιμα (απορρυπαντικά, καθαριστικά, βρεφικές πάνες κ.ά)

Ο κ. Γκεζερλής από το βήμα του συνεδρίου αναφέρθηκε στη διείσδυση του on line σούπερ μάρκετ σε διάφορες χώρες του κόσμου. Όπως είπε, το μερίδιο των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ είναι κάτω από το 1% στην Ελλάδα, στο σύνολο της αγοράς του λιανεμπορίου τροφίμων και παρουσιάζει μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης. Αντίστοιχα στην Ιταλία είναι 1%, στην Ισπανία 2%, στην Ολλανδία 3%, στην Αμερική 4%, στην Ιαπωνία 5%, στην Γαλλία 6%, στην Κίνα 7% και στην Αγγλία 8%.

Ενδεικτικό της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ελληνική αγορά είναι το γεγονός ότι οι ηλεκτρονικές παραγγελίες (on line food delivery) για φαγητό ανήλθαν το 2018 σε 300 εκατ. ευρώ. «Πρόκειται για μια πολύ μεγάλη αγορά που καλπάζει διεθνώς», όπως τόνισε, ενώ πρόσθεσε ότι η ηλεκτρονική παραγγελία φαγητού αποτελεί κύριο ανταγωνιστή του σούπερ μάρκετ στην κατηγορία του έτοιμου φαγητού.

Από την πλευρά τους λιανέμποροι της χώρας μίλησαν στο πλαίσιο του συνεδρίου για τις ευκαιρίες αλλά και τις προκλήσεις που παρουσιάζει η αγορά των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ.

Ο επικεφαλής της Metro-My Market, Αριστοτέλης Παντελιάδης επεσήμανε ότι η συγκεκριμένη κατηγορία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς τα επόμενα χρόνια. Στόχος της εταιρείας, όπως είπε είναι η δημιουργία φιλικού ηλεκτρονικού καταστήματος για τον καταναλωτή που θα προσφέρει γρήγορη συνεπή και φιλική παράδοση. Επίσης τόνισε ότι τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ θα λειτουργούν συμπληρωματικά με τα φυσικά καταστήματα και εκτίμησε ότι στο μέλλον οι καταναλωτές θα χρησιμοποιούν και τα δύο κανάλια.

Ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου ανέφερε ότι η ΑΒ έχει τις υποδομές logistics για να ικανοποιήσει τις νέες ανάγκες των καταναλωτών που επιλέγουν τις on line αγορές. Επίσης, ανέφερε ότι ήδη κατασκευάζεται το πρώτο «dark store», το οποίο θα βοηθήσει στην οργάνωση των παραγγελιών και στην ταχύτητα παράδοσης. Το συγκεκριμένο «αφανές κατάστημα», όπως είπε θα λειτουργήσει στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Ο επικεφαλής της Δ. Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, αναφέρθηκε στην απόφαση της διοίκησης να επενδύσει στις ηλεκτρονικές πωλήσεις και τόνισε ότι δεν ήταν μια καθαρά εμπορική κίνηση αλλά, περισσότερο ένα κάλεσμα στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών για καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση. Ο κ. Θανόπουλος είπε πως το ηλεκτρονικό κατάστημα που δημιούργησαν αντανακλά το μοντέλο του φυσικού καταστήματος, λέγοντας πως πρεσβεύει την υψηλή ποιότητα, τη μεγάλη ποικιλία και το αντίστοιχο επίπεδο των υπηρεσιών που απαιτούν οι πελάτες του φυσικού.

Ο Βασίλης Ανδρικόπουλος, αντιπρόεδρος του Caremarket.gr αναφέρθηκε στην ένωση των δυνάμεων του Yoda.gr και του Caremarket.gr τονίζοντας πως η πορεία συνεχίζει να είναι ανοδική. Η επιτυχία του, όπως είπε, οφείλεται μεταξύ άλλων στο εύρος του κωδικολογίου, στις ανταγωνιστικές τιμές και στην καλή οργάνωση της διανομής και παράδοσης των παραγγελιών. Όσον αφορά στην ένταξη σε ένα μεγάλο λιανεμπορικό όμιλο, ο κ. Ανδρικόπουλος τόνισε πως μπορεί να συνεισφέρει στην ανάπτυξη, ωστόσο δεν είναι απαραίτητη για την επιβίωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Πωλήσεις
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑπορρίφθηκε το αίτημα για άρση προσωρινής κράτησης του Mr. Bitcoin
Next Article Κτηματολόγιο: Σε ποιες περιοχές δόθηκε παράταση για την υποβολή δηλώσεων μέχρι τις 30 Μαΐου

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.