• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»Σάρωσε τα digital βραβεία ο ΟΠΑΠ
Επιχειρήσεις

Σάρωσε τα digital βραβεία ο ΟΠΑΠ

7 Ιουλίου, 2016Updated:7 Ιουλίου, 2016Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Για μια ακόμη φορά ο ΟΠΑΠ πρωταγωνίστησε σε τρείς διαφορετικές τελετές απονομής βραβείων αναφορικά με το digital marketing και το e-commerce, λαμβάνοντας συνολικά 9 βραβεία και 2 επαίνους σε 8 διαφορετικές κατηγορίες!

Οι διακρίσεις αυτές, έρχονται να προστεθούν στις πρόσφατες επιτυχίες του ΟΠΑΠ και των Ελληνικών Λαχείων και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του ανάπτυξη και τα επιτεύγματα των τελευταίων 2 ετών στους τομείς της ψηφιακής παρουσίας, ανάπτυξης και επικοινωνίας. Κοινή διαπίστωση ομιλητών και διοργανωτών ήταν ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει ενδυναμωθεί σημαντικά η αναγνώριση και η βαρύτητά του ΟΠΑΠ στον ψηφιακό κόσμο.

Στα Dime βραβεία ο ΟΠΑΠ για πρώτη φορά στην ιστορία του έκανε τη μεγάλη διαφορά καθώς βραβεύθηκε χωρίς καν να είναι media publisher! Έλαβε τα:

·GOLD βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Μedia» για το ΟΠΑΠ διαδρομή προσφοράς - digital activation για το Μαραθώνιο 2015

·SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Effectiveness Campaign» για την καμπάνια facebook για την επίσημη εφαρμογή του ΟΠΑΠ (OPAPP)

·SILVER βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για το ΣΚΡΑΤΣ - Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη

1_

Μεγάλη βαρύτητα για τον ΟΠΑΠ αποκτά το γεγονός ότι βραβεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό IAB (Interactive Advertising Bureau), ο οποίος αποτελεί τον αρμόδιο φορέας για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα έλαβε:

· Gold στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το app της διαδρομής προσφοράς 2015

· Silver στην κατηγορία «Brand Awareness & Positioning» για το OPAPP

· Silver στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια της διαδρομής προσφοράς 2015

· Bronze στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το OPAPP

· Bronze στην κατηγορία «Digital Channels Integration» για το ΣΚΡΑΤΣ Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη

· Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την facebook καμπάνια του OPAPP

· Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια του OPAPP

2_1

2_2

2_3

Επίσης ο ΟΠΑΠ έλαβε Gold Best digital campaign στη διοργάνωση e-business social media awards μαζί με την Newtons Laboratory.

3_

Τα βραβεία
Τα βραβεία
Β.Κατσικάδης, Χ. Φωτεινοπούλου, Π.Μπάσιος,Σ.Μαργαριτόπουλος. Digital team ΟΠΑΠ
Β.Κατσικάδης, Χ. Φωτεινοπούλου, Π.Μπάσιος,Σ.Μαργαριτόπουλος. Digital team ΟΠΑΠ

Η.Δούμας, Π.Μπάσιος, Κ.Μαριά, Τ. Γιαγκιτζή, Κ.Τυλιπάκης, Χ.Χαρίτογλού
Η.Δούμας, Π.Μπάσιος, Κ.Μαριά, Τ. Γιαγκιτζή, Κ.Τυλιπάκης, Χ.Χαρίτογλού

B
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΤι αλλάζει με «πλαστικό χρήμα» αδήλωτα εισοδήματα
Next Article Έχει δυνάμεις η εξορυκτική βιομηχανία

Related Posts

HelleniQ Energy: Ξεκινά εκ νέου κάλυψη η NBG Sec. με τιμή στόχο στα 9,40 ευρώ

17 Ιουνίου, 2025

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca - "Βλέπει" τιμή στόχο 28,80 ευρώ - Περιθώριο ανόδου 45%

17 Ιουνίου, 2025

Metlen: Ολοκλήρωσε την αναχρηματοδότηση του χαρτοφυλακίου Φ/Β στην Αυστραλία

17 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.