• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»«Σεισμός» στην κρουαζιέρα λογω κορωνοϊού: Στα $12 δισ. οι ζημιές για το 2020
Ειδήσεις

«Σεισμός» στην κρουαζιέρα λογω κορωνοϊού: Στα $12 δισ. οι ζημιές για το 2020

9 Μαρτίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Με κομμένη την ανάσα παρακολουθεί η βιομηχανία της κρουαζιέρας την εξέλιξη της επιδημίας του κορωναϊού. Μπορεί αρχικώς να ήταν όλοι ψύχραιμοι επισημαίνοντας ότι έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα, όμως οι θάνατοι επιβατών πάνω σε κρουαζιερόπλοια από τον ιό άλλαξαν δραματικά προς το χειρότερο την κατάσταση.

Οι ζημιές υπολογίζεται ότι σύμφωνα με τη σημερινή εικόνα θα ξεπεράσουν τα 12 δισεκατομμύρια δολάρια με ανοδική τάση αφού πολλά κρουαζιερόπλοια είναι μεγάλα και έχουν ημερήσιο λειτουργικό κοστος 300.000 δολαρια.

Μεγάλος όμιλος φέρεται να έχει «δέσει» πάνω απο 10 πλοία. Προβκηματισμός υπάρχει και για τα δρομολόγια της Ευρώπης που αρχίζουν τον Απρίλιο.

«Έρχεται μεγάλη καταστροφή. Υπάρχει κίνδυνος πλέον να κλείσουν εταιρείες κρουαζιέρας» επεσήμανε υψηλόβαθμο στέλεχος του κλάδου.

Η ελληνική οικονομία αλλά κυρίως οι τοπικές οικονομίες θα δεχθούν πλήγμα. Μπορεί ο κλάδος της κρουαζιέρας να υποστηρίζει ότι έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα ασφάλειας και πρόληψης όμως ο κόσμος είναι επιφυλακτικός.

Στην αρχή υπήρχε αισιοδοξία ότι θα επωφεληθεί η Μεσόγειος μετά τα κρούσματα κορωνοϊού στην Κίνα όμως τώρα εξαπλώθηκε και κάνουν όλοι επανασχεδιασμούς.

Πολλά κρουαζιερόπλοια πάνε στη Γαλλία για να τη χρησιμοποιήσουν ως βάση πλέον, αφού η Ιταλία είναι στην καρδιά του προβλήματος. Κάποια ενδέχεται να έρθουν στην Ελλάδα και να ξεκινούν από δω τις κρουαζιέρες.

Ήδη η Norwegian Cruise Line, με το πλοίο «Norwegian Spirit» θα χρησιμοποιήσει τον Πειραιά ως homeport για πρώτη φορά. Τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν στις 19 Απριλίου και θα ολοκληρωθούν στις 15 Νοεμβρίου, ενώ, συνολικά θα πραγματοποιηθούν 31 κρουαζιέρες.

Στο μεταξύ, η Carnival Corp., η Royal Caribbean Cruises Ltd. και η νορβηγική εταιρεία Cruise Line Holdings Ltd. βλέπουν τις κρατήσεις για κρουαζιέρες να μειώνονται και οι επιπτώσεις θα πλήξουν και την Ελλάδα.

Οι ακυρώσεις αγγίζουν πλέον και το 40% σύμφωνα με πληροφορίες.

«Η μείωση των κρατήσεων θα συνεχίσει να επιδεινώνεται έως ότου τα περιστατικά Covid-19 περιοριστούν» επισημαίνουν νουν οι αναλυτές.

Σχολιάζοντας τη θέση εταιρειών ότι δεν έχουν ακόμη κρούσμα σε πλοία τους οι ειδικοί τονίζουν ότι «είναι αφελές να πιστεύουν ότι δεν έχουν πρόβλημα».

Προβλήματα όμως θα υπάρξουν και την περίοδο 2020-2021 θεωρούν στελέχη της αγοράς.

«Όλα θα εξαρτηθούν από το χρονικό διάστημα και την εξάπλωση του ιού. Όσον αφορά τα προγραμματισμένα πλοία για την τουριστική περίοδο, οι εταιρείες έχουν αναφέρει αριθμό ακυρώσεων επιβατών διαφόρων εθνικοτήτων, αλλά μεγάλο αριθμό Κινέζων επιβατών» επισημαίνει ο Θεόδωρος Κόντες, πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας:

«Οι διάφοροι επίσημοι φορείς κρατών αλλά και οι φορείς της κρουαζιέρας έχουν δώσει πλήρως οδηγίες πρόληψης και προστασίας προς τις εταιρείες για να προωθήσουν προς τα πλοία ούτως ώστε να ομαλοποιηθεί η κατάσταση και πλήρως ισορροπήσουν τα πράγματα χωρίς κρούσματα ελπίζοντας ότι σύντομα θα επανέλθουμε στην κανονικότητα και ανάπτυξη του κάδου περαιτέρω» και προσέθεσε:

«Πρέπει βέβαια να σημειωθεί ότι στα κρουαζιερόπλοια εφαρμόζονται σχολαστικές τακτικές για την υγιεινή και ασφάλεια σε όλους τους χώρους και ιδιαίτερα στην ενδιαίτηση, καθαρισμούς αλλά και εφαρμογή κανόνων για ασφαλή χρήση των κολυμβητικών δεξαμενών, Jacuzzi, αλλά και στον έλεγχο ποιότητας του νερού.

Θεωρούμε λοιπόν ότι για τους λόγους αυτούς οι διάφορες επιδημίες δεν δημιουργούνται στο πλοίο αλλά μεταφέρονται από επιβάτες ή προμήθειες.

Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα ομαλοποιηθούν τα πράγματα και θα σταθεροποιηθεί και αναπτυχθεί περαιτέρω η τουριστική μας βιομηχανία με τον θαλάσσιο τουρισμό να συνεχίσει την ανοδική πορεία περαιτέρω».

Κρουαζιέρα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚορωνοϊός: Αυτά τα σχολεία θα είναι κλειστά (λίστα)
Next Article 134 θέσεις εργασίας στη ΔΕΗ

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.