• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»ΣΕΤΕ: «Ψευδές ότι αναλάβαμε κονδύλια 32 εκατ. ευρώ από τον ΕΟΤ»
Ειδήσεις

ΣΕΤΕ: «Ψευδές ότι αναλάβαμε κονδύλια 32 εκατ. ευρώ από τον ΕΟΤ»

7 Ιουνίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

«Τις τελευταίες ώρες, διακινείται με παραπλανητικά δημοσιεύματα και ανυπόστατες δηλώσεις η ψεύτικη είδηση ότι η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ, ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Πρόκειται για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή», τονίζει ο ΣΕΤΕ σε ανακοίνωσή του.

«Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ.

Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια, είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να "τρέξει" στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού. Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από την ενέργεια αυτή ύψους 9.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με άλλα 15.000 ευρώ από τα κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας.

Συμπέρασμα, η εταιρεία όχι μόνο δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια», αναφέρει ακόμα ο ΣΕΤΕ.

Επίσης, προσθέτει: «Για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, πάνω από 8.5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing.

Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό δημόσιο, το 2015 εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες.

Τέλος, το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό που παρουσιάστηκε την Πέμπτη σε ειδική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην Κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του ελληνικού δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό.

Διευκρινίζουμε για μια ακόμα φορά: Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

Κλείνοντας, ο ΣΕΤΕ δηλώνει κατηγορηματικά, ότι ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων».

ΣΕΤΕ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚυκλική Οικονομία: Προκλήσεις, Πλεονεκτήματα και Εφαρμογή
Next Article Η Μεγάλη Παύση

Related Posts

Διμέτωπος εμπορικός πόλεμος Τραμπ: Δασμοί-φωτιά σε χαλκό και φθηνά δέματα με στόχο Temu και Shein

31 Ιουλίου, 2025

Αυτή είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες παρά το deal με τον Τραμπ

31 Ιουλίου, 2025

Τα μαγευτικά νησιά που ανταμείβουν τους επενδυτές με υπηκοότητα

31 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.