• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Σε ποια διόδια εξετάζεται η μείωση των αντιτίμων (λίστα)
Οικονομία

Σε ποια διόδια εξετάζεται η μείωση των αντιτίμων (λίστα)

12 Σεπτεμβρίου, 2016Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Φταίει η χάραξη του έργου, τα υψηλά διόδια ή απλά η έλλειψη εξοικείωσης των οδηγών με τη νέα διαδρομή; Το ενδιαφέρον των οδηγών για τον νέο κλάδο Λεύκτρου-Σπάρτης παραμένει χαμηλό, με την παλαιά εθνική οδό να διατηρεί το μεγαλύτερο μέρος της κυκλοφορίας.

Η κοινοπραξία Μορέας, πάντως, που διαχειρίζεται τον άξονα, εκτιμά ότι το νέο οδικό τμήμα «χρειάζεται τον χρόνο του» και εξετάζει εκπτώσεις στα διόδια.

Ο νέος κλάδος Λεύκτρου-Σπάρτης έχει μήκος 46 χλμ., είναι κομμάτι της οδικής παραχώρησης Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας και κόστισε 202 εκατ. ευρώ.

Η διαδρομή Τρίπολης-Σπάρτης είναι με τον νέο αυτοκινητόδρομο κατά 23 χλμ. μεγαλύτερη από την παλαιά εθνική οδό. Τι κερδίζει όμως ο οδηγός χρησιμοποιώντας το νέο τμήμα έναντι του παλαιού; Παρά τη χιλιομετρική τους διαφορά, χρονικά η απόσταση Τρίπολης-Σπάρτης είναι η ίδια, καθώς υπάρχει το κέρδος των μεγαλύτερων ταχυτήτων. Ετσι, το πραγματικό όφελος έγκειται στις συνθήκες ασφαλείας, με ένα μειονέκτημα: τα διόδια.

Στο τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη λειτουργεί ένας σταθμός διοδίων (Πετρίνα), που «χρεώνει» στους οδηγούς όλο το μήκος του νέου κλάδου (2,85 ευρώ για τα Ι.Χ., 2 ευρώ για τα δίκυκλα και 7,20- 10,10 ευρώ για τα μεσαία και μεγάλα φορτηγά).

Το νέο τμήμα δόθηκε στην κυκλοφορία στα τέλη Απριλίου. Τέσσερις μήνες αργότερα, η πλειονότητα των οδηγών εξακολουθεί να προτιμά την παλαιά εθνική οδό. Σύμφωνα με τη Μορέας, τον Ιούνιο πέρασαν από τα διόδια Πετρίνας 27.916 οχήματα προς Σπάρτη και 26.483 οχήματα προς Αθήνα (σύνολο 54.399), τον Ιούλιο 39.934 οχήματα προς Σπάρτη και 35.101 προς Αθήνα (σύνολο 75.035) και τον Αύγουστο 47.973 οχήματα προς Σπάρτη και 53.366 προς Αθήνα (σύνολο 100.399).

«Οπως συμβαίνει με οποιοδήποτε νέο τμήμα αυτοκινητοδρόμου που παραδίδεται στην κυκλοφορία, απαιτείται μια περίοδος “προσαρμογής” των μετακινουμένων στα νέα κυκλοφοριακά δεδομένα», εκτιμά η Βίλυ Βεγήρη, διευθύντρια συντήρησης και λειτουργίας στον Μορέα.

«Το εύρος αυτής της περιόδου ποικίλλει, δεδομένου ότι εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως τα χαρακτηριστικά των εξυπηρετούμενων μετακινήσεων (σκοπός, συχνότητα, κ.λπ.) αλλά και τη γενικότερη οικονομική κατάσταση της χώρας. Η άποψή μας είναι ότι με την πάροδο του χρόνου το νέο τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη θα καθιερωθεί στη συνείδηση των οδηγών».

Προκειμένου να ενισχύσει την «ορατότητα» του νέου οδικού τμήματος, ο Μορέας εξετάζει το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε εκπτώσεις στα διόδια.

Στην πραγματικότητα, ωστόσο, δεν «χάνει» από τη χαμηλή δημοτικότητα του άξονα, καθώς βάσει της αρχικής και της αναθεωρημένης σύμβασης παραχώρησης το κυκλοφοριακό «έλλειμμα» επιδοτείται από το κράτος.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑσφαλιστικά ενήμεροι οι ελεύθεροι επαγγελματίες που πληρώνουν από 1η Ιανουαρίου
Next Article Τον μελετάω τον Κυριάκο

Related Posts

Ακρίβεια στις παραλίες: Οι Αθηναίοι εγκαταλείπουν τις ξαπλώστρες για ελεύθερες ακτές

16 Ιουνίου, 2025

Κυριάκος Πιερρακάκης: «Η κυβέρνηση ξέρει να διαχειρίζεται τις κρίσεις και να παρεμβαίνει όταν χρειάζεται»

16 Ιουνίου, 2025

ΙΟΒΕ: Υποχώρηση των επιχειρηματικών προσδοκιών στη βιομηχανία τον Μάιο

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.