• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Σκληρή «ναυμαχία» Ελλήνων και Κινέζων εφοπλιστών
Ειδήσεις

Σκληρή «ναυμαχία» Ελλήνων και Κινέζων εφοπλιστών

9 Σεπτεμβρίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Το οκτάμηνο του 2019 έφερε Έλληνες και Κινέζους εφοπλιστές να βρίσκονται σε μία κούρσα  «εξοπλισμών» που κόβει την ανάσα.

Μέσα στο κατακαλόκαιρο οι κινεζικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες ξεπέρασαν στις αγορές πλοίων τους Έλληνες όσο αφορά στον αριθμό. Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied  Shipping Research έχουν αγοράσει 149 πλοία έναντι 146 των Ελλήνων, αναφέρει το newmoney.

Από την άλλη πλευρά όμως οι Έλληνες είναι εκείνοι που έχουν επενδύσει 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια  για τις αγορές αυτές έναντι  1,6 των Κινέζων οι οποίοι έχουν εστιάσει στην ενίσχυση του στόλου τους με φορτηγά πλοία η ναυλαγορά των οποίων κάνει ράλι ανόδου τους τελευταίους μήνες.

Πιο συγκεκριμένα, οι Κινέζοι έως τα τέλη Αυγούστου έχουν αγορά 110 φορτηγά πλοία  έναντι  82 των Ελλήνων, 27 δεξαμενόπλοια έναντι 45, επτά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έναντι 16 και ένα υγραεριοφόρο έναντι τριών.

Στην τρίτη θέση παραμένουν οι  εταιρείες νορβηγικών συμφερόντων  με επενδύσεις συνολικής αξίας 1,046 δισ. δολαρίων για 38  πλοία. Πρόκειται για  26 δεξαμενόπλοια, επτά φορτηγά,  τρία  πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και δύο υγραεριοφόρα.

Από την αρχή του χρόνου  έως τα τέλη Αυγούστου,  σύμφωνα με τα στοιχεία  της Allied  Shipping Research έχουν  πωληθεί συνολικά 898  πλοία συνολικής αξίας 11,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Από αυτά 363 είναι φορτηγά, 299  δεξαμενόπλοια, 79 containers και 39 υγραεριοφόρα.

Οι Έλληνες έχουν αγοράσει το 16,2% των πωληθέντων μεταχειρισμένων πλοίων παγκοσμίως, δίνοντας το 18,1% του συνολικού ποσού που έχει δαπανηθεί.

Εφοπλιστές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΝέες απειλές Ερντογάν: Αν δεν γίνει αυτό που λέμε θα ανοίξουμε τις πύλες στους πρόσφυγες
Next Article Μειώσεις φόρων: Οι αυτοαπασχολούμενοι κερδίζουν από 390 έως 1.300 ευρώ το χρόνο

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.