• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Σοκ: Στα 4,5 ευρώ το κόστος του εισιτηρίου για μια διαδρομή
Οικονομία

Σοκ: Στα 4,5 ευρώ το κόστος του εισιτηρίου για μια διαδρομή

30 Οκτωβρίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η απίστευτη προχειρότητα, με την οποία το υπουργείο Μεταφορών εξακολουθεί να αντιμετωπίζει το θέμα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, δεν αποκαλύπτεται μόνο από τις τεράστιες ουρές, που «κοσμούν» πλέον μόνιμα τα κεντρικά εκδοτήρια, αλλά και από το «θολό τοπίο» που συντηρείται όσον αφορά στο κόστος της απλής διαδρομής με τα μέσα μεταφοράς.

Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του πριν από λίγες μέρες ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Ν. Μαυραγάνης, στις 31 Οκτωβρίου σταματάει η χρήση του εισιτηρίου μονής διαδρομής. Το γνωστό μας χάρτινο εισιτήριο για μια διαδρομή από την 1η Νοεμβρίου δεν θα μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί, τουλάχιστον με βάση όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής το υπουργείο, αναφέρει το newmoney.

Και όμως, παρά το γεγονός ότι εκπνέει η προθεσμία για τα παλαιού τύπου εισιτήρια, ακόμα δεν έχει προβλεφθεί η έκδοση εισιτηρίου για μία και μόνη διαδρομή. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένας άνθρωπος που χρησιμοποιεί περιστασιακά ή σπάνια τα ΜΜΜ και θέλει να πραγματοποιήσει μία και μόνο διαδρομή, θα αναγκαστεί είτε να πάρει ημερήσιο εισιτήριο με κόστος 4,5 ευρώ είτε (αν έχει λεφτά) να αγοράσει πέντε εισιτήρια με κόστος 5 Χ 1,40.
Παρά τα παραπάνω, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης εξακολουθεί σε σημερινή του συνέντευξη να μιλά για πλήρη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από αρχές Νοεμβρίου, υπογραμμίζοντας μάλιστα ότι το ίδιο διάστημα θα αρχίσουν να κλείνουν οι πόρτες (μπάρες) στις εισόδους των Σταθμών.

Αναφορικά με τις ουρές που παρατηρούνται για την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο υπουργός δήλωσε τα εξής: «Είναι σύνηθες στην εκκίνηση τέτοιων μεγάλων εφαρμογών να παρατηρούνται κάποιες δυσλειτουργίες, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, στους κεντρικούς σταθμούς έκδοσης».

Ο κ. Σπίρτζης ζητά συγγνώμη από τους πολίτες και διευκρινίζει ότι: «Έχει προβλεφθεί η διαδικασία για να μην περιμένει όποιος επιθυμεί ούτε ένα λεπτό. Δίνει έναν ταχυδρομικό φάκελο με το όνομα και τη διεύθυνσή του, μια φωτογραφία διαβατηρίου, τον ΑΜΚΑ, μια φωτοτυπία της παλαιάς κάρτας και τον κωδικό που λαμβάνει από τη δικτυακή εφαρμογή του ΟΑΣΑ και θα λάβει ταχυδρομικά την κάρτα του».

Ο υπουργός εκτιμά ότι η παράταση που δόθηκε μέχρι τις 5 Νοεμβρίου για την έκδοση καρτών στα γκισέ και μέχρι τις 10 Νοεμβρίου για την υποβολή φακέλου και την αποστολή της κάρτας με το Ταχυδρομείο είναι επαρκής.

Εισητήριο
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΘέσεις εργασίας σε έξι Πανεπιστήμια και ΤΕΙ
Next Article 6.667 οι μόνιμες προσλήψεις στους δήμους μέσω ΑΣΕΠ

Related Posts

ΤτΕ: «Βλέπει» πληθωρισμό 2,5% το 2025 στην Ελλάδα - Πιέσεις από ενοίκια, έμμεσους φόρους και μισθούς

16 Ιουνίου, 2025

JP Morgan: «Βλέπει» ανάπτυξη 2,2% για την Ελλάδα το 2025 και 2% το 2026 - Ποντάρει στα ελληνικά ομόλογα

16 Ιουνίου, 2025

Ακρίβεια στις παραλίες: Οι Αθηναίοι εγκαταλείπουν τις ξαπλώστρες για ελεύθερες ακτές

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.