• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Συμφωνία – «μαμούθ» για διάσωση της Lufthansa – Τι προβλέπει
Ειδήσεις

Συμφωνία – «μαμούθ» για διάσωση της Lufthansa – Τι προβλέπει

26 Μαΐου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Τις λεπτομέρειες του πακέτου διάσωσης της Lufthansa ανακοίνωσαν τα υπουργεία Οικονομίας και Οικονομικών της Γερμανίας, τα οποία ανεφεραν παράλληλα ότι η εταιρεία πριν την κρίση του κοροναϊού ήταν κερδοφόρα και με καλές προοπτικές για το μέλλον.

Η συμφωνία προβλέπει την παροχή κρατικής ενίσχυσης ύψους 9 δισεκατομμυρίων ευρώ σε αντάλλαγμα πακέτο μετοχών 20% στη Lufthansa.

Πλέον, η έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι πλέον το μοναδικό εμπόδιο στην διάσωση της Lufthansa με χρήματα του γερμανικού κράτους.

Όπως επισημαίνει το γερμανικό περιοδικό, η συγκατάθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής πρέπει να θεωρείται κάθε άλλο παρά «τυπική διαδικασία» με τις Βρυξέλλες να έχουν διατυπώσει σοβαρές απαιτήσεις στο θέμα του ανταγωνισμού.

Ένα από τα «αγκάθια» στην διαπραγμάτευση αφορά τα δικαιώματα απογείωσης και προσγείωσης (σλοτς) στα αεροδρόμια της Φρανκφούρτης και του Μονάχου, πολλά από τα οποία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητά να αφαιρεθούν από την Lufthansa και να δοθούν σε άλλες εταιρίες, ως «αποζημίωση» για την κρατική βοήθεια που λαμβάνει η γερμανική εταιρία. «Θα είναι μια σκληρή μάχη», φέρεται να δήλωσε σχετικά η Καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ, αποφασισμένη να στηρίξει την Lufthansa.

Lufthansa
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΟι έλληνες διατηρούν τις νέες καταναλωτικές συνήθειες που έφερε η πανδημία
Next Article 12 θέσεις εργασίας στο Δήμο Γαλατσίου

Related Posts

Γιατί προσπερνούν τους GenX στην εταιρική διαδοχή

11 Αυγούστου, 2025

Από τις startups στις βίλες: Πως δημιουργήθηκε σε χρόνο ρεκόρ η νέα γενιά AI δισεκατομμυριούχων

11 Αυγούστου, 2025

ΑΑΔΕ - Επιχείρηση «Κρουαζιέρα θα σε πάω»: Φοροδιαφυγή σε ημερόπλοια της Σαντορίνης

11 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.