• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Συνάντηση Ελλάδας-Κύπρου-Μάλτας για τη ναυτιλία
Ειδήσεις

Συνάντηση Ελλάδας-Κύπρου-Μάλτας για τη ναυτιλία

3 Οκτωβρίου, 2018Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η υποστήριξη της ευρωπαϊκής ναυτιλίας σε διεθνές επίπεδο, τρόποι ενίσχυσης της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας της ναυτιλίας, καθώς και θέματα των θαλασσίων μεταφορών στο πλαίσιο του Συμβουλίου της ΕΕ, εξετάστηκαν στην τριμερή υπουργική συνάντηση Ελλάδας-Κύπρου-Μάλτας, στην οποία συμμετείχε ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός, αναφέρει το moneypress.

Η Κύπρος εκπροσωπήθηκε από την υφυπουργό Ναυτιλίας της Κύπρου, Νατάσα Πηλείδου και η Μάλτα από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Δρ. Ίαν Μποργκ, ο οποίος φιλοξένησε τη συνάντηση και το ναυτιλιακό συνέδριο.

Οι τρεις υπουργοί είχαν την ευκαιρία, στο πλαίσιο του δομημένου διαλόγου των τριών μεγαλύτερων ναυτιλιακών χωρών της Ε.Ε, να ανταλλάξουν απόψεις επί επίκαιρων θεμάτων και να επιβεβαιώσουν τη σημασία περαιτέρω διεύρυνσης της συνεργασίας τους στον τομέα των ναυτιλιακών μεταφορών και των θαλασσίων πολιτικών, τόσο στο πλαίσιο της ΕΕ όσο και του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού ΙΜΟ.

Αναγνώρισαν την καθοριστική συνεισφορά της ναυτιλίας στη διεξαγωγή του παγκόσμιου και ευρωπαϊκού εμπορίου, με τον πλέον περιβαλλοντικά φιλικό τρόπο, αναγνωρίζοντας από κοινού την αναγκαιότητα υλοποίησης της αρχικής στρατηγικής του ΙΜΟ για την μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία, μέσω ενός ρεαλιστικού προγράμματος εργασιών για την υιοθέτηση και εφαρμογή μέτρων μείωσης των εκπομπών, αξιολογώντας την ιδιαίτερη σημασία της πρότασης της ναυτιλιακής βιομηχανίας για ενίσχυση του σχεδίου ενεργειακής αποδοτικότητας των πλοίων (SEEMP).

Παράλληλα, ενόψει του επικείμενης επιβολής, από την 1η Ιανουαρίου του 2020, ανώτατου ορίου περιεκτικότητας των καυσίμων σε θείο σε επίπεδο 0,50% διεθνώς, οι υπουργοί συμφώνησαν ότι οι ναυτιλιακές διοικήσεις των τριών χωρών θα συνεργαστούν στενά με στόχο τη βέλτιστη αντιμετώπιση ζητημάτων που άπτονται της εφαρμογής του μέτρου και κυρίως τη διασφάλιση διαθεσιμότητας και επάρκειας συμμορφούμενων καυσίμων, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τα ζητήματα που απασχολούν τη ναυτιλιακή βιομηχανία και σχετίζονται με την ασφαλή χρήση των νέων καυσίμων από τα πλοία.

Ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός, συμμετείχε την ίδια μέρα σε στρογγυλή τράπεζα του ναυτιλιακού συνεδρίου.

Στην τοποθέτησή του, ο υπουργός τοποθετήθηκε επί των προτεραιοτήτων της χώρας μας σε συνάρτηση με τις ναυτιλιακές προτεραιότητες της ΕΕ, αναδεικνύοντας την αναγκαιότητα διαφύλαξης της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας και υπογραμμίζοντας τη συνεισφορά της ναυτιλίας στην εθνική και την ευρωπαϊκή οικονομία, αλλά και σε κοινωνικό επίπεδο.

Τέλος, κατέδειξε τον ρυθμιστικό ρόλο του ΙΜΟ στις προκλήσεις εφαρμογής της νομοθεσίας, που αφορούν μεταξύ άλλων τη βιώσιμη ανάπτυξη των θαλασσίων μεταφορών και την ψηφιοποίηση της ναυτιλίας, ενώ παράλληλα επεσήμανε τις προτεραιότητες που σχετίζονται με την δια θαλάσσης μετανάστευση, την αναγκαιότητα ενίσχυσης των ευρωπαϊκών πολιτικών για τα νησιά, αλλά και το Brexit.

ναυτιλία
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕθνικό Σχέδιο και άσκηση προτεραιοτήτων στη μεταμνημονιακή εποχή
Next Article Όταν ο λαός λέει ψέματα στον εαυτό του

Related Posts

Πειραιώς: Στηρίζει τη νέα γενιά με το πρόγραμμα «Youth’s Financial Literacy» - Από το σχολείο στην οικονομική αυτονομία

16 Ιουνίου, 2025

Παραιτήθηκε από μέλος του ΣΥΡΙΖΑ ο Γιώργος Τσίπρας

16 Ιουνίου, 2025

ΤτΕ: «Βλέπει» πληθωρισμό 2,5% το 2025 στην Ελλάδα - Πιέσεις από ενοίκια, έμμεσους φόρους και μισθούς

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.