• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Φορολογία»Τέλη κυκλοφορίας: Για ποιον χτυπά η καμπάνα
Φορολογία

Τέλη κυκλοφορίας: Για ποιον χτυπά η καμπάνα

7 Νοεμβρίου, 2016Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η νέα υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου είναι αυτή που θα υπογράψει τελικά την απόφαση για τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2017, την οποία κατάρτισε ο απερχόμενος αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρυφώνας Αλεξιάδης.

Η σχετική πρόταση για τα νέα τέλη κυκλοφορίας βρίσκεται ήδη στα χέρια του υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου και απομένουν μόνον οι υπογραφές των υπουργών προκειμένου τα ραβασάκια να σταλούν με ηλεκτρονικό τρόπο σε περίπου 6.500.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μέσω του Taxisnet.

Συγκλίνουσες πληροφορίες αναφέρουν πως όσοι διαθέτουν ΙΧ αυτοκίνητο με κυλινδρισμό κινητήρα κάτω από 1.928 κυβικά εκατοστά δεν θα δουν καμία διαφορά σε σύγκριση με πέρυσι, ανεξάρτητα το πότε κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το όχημά τους. Δεν θα συμβεί όμως το ίδιο με όσους έχουν στην κατοχή τους ΙΧ αυτοκίνητο άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών.

Σύμφωνα με το σχέδιο που έχουν καταλήξει οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών, τα πολύ παλαιά οχήματα, δηλαδή εκείνα που έχουν κυκλοφορήσει πριν από την 31η Δεκεμβρίου 1999, θα έχουν μια σημαντική μείωση στα τέλη κυκλοφορίας που μπορεί να φθάσει ή και να ξεπεράσει το 30%.

Για οχήματα άνω των 1.928 κυβικών που έχουν κυκλοφορήσει από την 1η Ιανουαρίου 2000 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2005 θα εφαρμοστούν μειωμένα τέλη κυκλοφορίας σε σύγκριση με πέρυσι, αλλά όχι τόσο σημαντική μείωση όσο θα διαπιστώσουν οι κάτοχοι πολύ παλαιών οχημάτων. Μια μείωση της τάξης του 10% - 15% είναι το πιθανό να συμβεί.

Αντίθετα, όσοι είναι ιδιοκτήτες ΙΧ άνω των 1.929 κυβικών και η 1η άδεια κυκλοφορίας έχει εκδοθεί από την 1η Ιανουαρίου 2006 έως και την 1η Νοεμβρίου 2010, θα διαπιστώσουν αύξηση των τελών κυκλοφορίας. Το ποσοστό αύξησης αναμένεται να κυμανθεί από 5% έως 10%.

Στην περίπτωση των εκπομπών ρύπων αμετάβλητα θα παραμείνουν τα τέλη κυκλοφορίας για όσα οχήματα εκπέμπουν κάτω από 160 mg, ενώ για τα πάνω από 160 mg θα υπάρξει αύξηση των συντελεστών (υπάρχει εισήγηση που ζητεί την εφαρμογή τελών κυκλοφορίας για οχήματα με εκπομπές ρύπων από 80 έως 90 mg).




Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleDie Zeit: Ο Τσίπρας στηρίζει την πολιτική λιτότητας
Next Article Εμίρης του Κατάρ: Ανέκδοτο οι επενδύσεις στην Ελλάδα

Related Posts

Αναδρομικά από μισθούς και συντάξεις: Πώς δηλώνονται στην εφορία και τι ισχύει για τη φορολογία τους

1 Ιουλίου, 2025

ΑΑΔΕ: Στη δημοσιότητα η «μαύρη λίστα» με τους μεγαλοοφειλέτες άνω των 150.000 ευρώ

1 Ιουλίου, 2025

Φορολογικές δηλώσεις 2025: Πότε λήγει η προθεσμία υποβολής

26 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.