• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επενδύσεις»Τα δημόσια έργα συντηρούνται χάρη στις επεκτάσεις του μετρο
Επενδύσεις

Τα δημόσια έργα συντηρούνται χάρη στις επεκτάσεις του μετρο

18 Σεπτεμβρίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ενα ευρύτατο δίκτυο μετρό, συνολικού μήκους 34,5 χιλιομέτρων, με 39 νέους σταθμούς θα προσθέσουν στα μέσα σταθερής τροχιάς τα τέσσερα εν εξελίξει έργα μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα οποία κρατούν ολοζώντανα τα εργοτάξια μετά το σφύριγμα της λήξης των οδικών έργων.

Τα έργα πάνω στις ράγες, συνολικού ύψους που προσεγγίζει τα 4 δισ. ευρώ, είναι αυτή τη στιγμή και τα μόνα που δίνουν ελπίδα στον τεχνικό κόσμο της χώρας, απασχολώντας εκατοντάδες μηχανικούς από μεγάλες ελληνικές και ευρωπαϊκές κατασκευαστικές εταιρείες. Πρόκειται για τις επεκτάσεις του μετρό προς Πειραιά, τα έργα της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης μαζί με την επέκταση της Καλαμαριάς, αλλά και τη Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, από το Αλσος Βεΐκου έως το Γουδί, που προκηρύχθηκε τον Αύγουστο. Ακολουθεί μιας πλήρης καταγραφή της πορείας τους, από την οποία εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα για το κόστος αλλά και για τον χρόνο που θα παραδοθούν στο επιβατικό κοινό, αναφέρει το protothema.

Αλσος Βεΐκου - Γουδί

Στα μέσα Σεπτεμβρίου αναμένεται να επισκεφτεί κλιμάκιο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ) την Αττικό Μετρό προκειμένου να επισημοποιηθεί η συμφωνία χρηματοδότησης για τη Γραμμή 4. Η ΕΤΕπ προτίθεται να χρηματοδοτήσει έως και το 70% του έργου συνεισφέροντας 1 δισ. ευρώ από τα συνολικά 1,45 δισ. που θα κοστίσει η νέα γραμμή. Προς τα τέλη του έτους, δε, αναμένεται να υποβληθεί στις Βρυξέλλες και ο φάκελος μεγάλου έργου για τη χρηματοδότηση με 400 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ, αφού η διαδικασία προϋποθέτει την ολοκλήρωση της μελέτης κόστους-οφέλους, την έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων κ.ά.

Το μεγάλο βήμα για την έναρξη του γιγαντιαίου έργου έγινε, πάντως, πριν από έναν μήνα, όταν ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση, που ήταν η εκδήλωση ενδιαφέροντος από τέσσερα ισχυρά σχήματα (ΤΕΡΝΑ - Vinci -Siemens, J&P Αβαξ - Ghella SpA - Alstom Transport, Ακτωρ - Ansaldo - Hitachi Rail, FCC - Archirodon - Μυτιληναίος). Στόχος της διοίκησης της Αττικό Μετρό είναι η προεπιλογή να ολοκληρωθεί προς το τέλος του χρόνου, ωστόσο ανάδοχος δεν αναμένεται να υπάρξει νωρίτερα από τα τέλη του 2018. Αμεσα, ωστόσο, αναμένεται να οριστικοποιηθούν δύο εκκρεμότητες για τη νέα γραμμή. Η πρώτη συνδέεται με την προσθήκη ενός νέου σταθμού στην Κυψέλη (οδό Πάρνηθος), για τον οποίο υπάρχει θερμή υποστήριξη τόσο από τον πρωθυπουργό όσο και από την Αττικό Μετρό.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Θεόδωρος Παπαδόπουλος αναφέρει ότι απόφαση από το διοικητικό συμβούλιο δεν έχει ληφθεί ακόμη (μάλλον είναι θέμα χρόνου). «Ωστόσο, η τεχνική λύση έχει βρεθεί και το κόστος του έργου δεν θα επηρεαστεί, καθώς ο σταθμός θα γίνει μικρότερος και σε σημείο να μη χρειάζεται μεγάλο βάθος». Για τον σταθμό που υπάρχει θετική γνωμοδότηση από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής αλλά και από τους Δήμους Αθηναίων και Γαλατσίου. Μέχρι το τέλος του μήνα αναμένεται να προκηρυχθούν και οι προκαταρκτικές εργασίες της Γραμμής 4, οι οποίες θα αποτελέσουν ξεχωριστή εργολαβία και θα αφορούν τα αρχαιολογικά και τη μετατόπιση των δικτύων κοινής ωφέλειας.

Μετρό
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠότε έρχεται ο «Μεγάλος Αδελφός» της εφορίας
Next Article Τι θα φέρει στην Αθήνα ο Ντάισελμπλουμ

Related Posts

Audi Group: Μειώνει τους οικονομικούς της στόχους εν μέσω πιέσεων από τους αμερικανικούς δασμούς

31 Οκτωβρίου, 2025

ΕΚΤ: Ελαφρά άνοδος στις προσδοκίες πληθωρισμού για το 2025 – Σταθερές οι προβλέψεις για τα επόμενα έτη

31 Οκτωβρίου, 2025

Η Toyota επιμένει στην πρόταση ιδιωτικοποίησης της Toyota Industries παρά τις αντιδράσεις

31 Οκτωβρίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.