• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Τι αλλάζει από φέτος στα τέλη κυκλοφορίας: Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερα
Οικονομία

Τι αλλάζει από φέτος στα τέλη κυκλοφορίας: Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερα

17 Σεπτεμβρίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Σε διεύρυνση των κλιμακίων κυβικών εκατοστών των τελών κυκλοφορίας φαίνεται να προσανατολίζεται το οικονομικό επιτελείο, με στόχο αφενός να μην υπάρξει και φέτος το φαινόμενο των μαζικών καταθέσεων πινακίδων στο τέλος του χρόνου, αφετέρου κάποιοι από τους κατόχους αυτοκινήτων που είχαν παραδώσει τις πινακίδες τους να τις πάρουν πίσω.

Σε κάθε περίπτωση, ο εισπρακτικός στόχος παραμένει ίδιος, δηλαδή 1,1 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής, το υπουργείο Οικονομικών επεξεργάζεται αρκετά σενάρια αλλά αυτό φαίνεται να είναι το επικρατέστερο.

Η διεύρυνση θα αυξήσει τα κλιμάκια από έντεκα, που είναι σήμερα, σε είκοσι, προκειμένου να κλείσουν οι μεγάλες διαφορές που παρατηρούνται.

Για παράδειγμα, στην κλίμακα 1.739-1.928 κ.ε. τα τέλη διαμορφώνονται στα 320 ευρώ. Στην αμέσως επόμενη κλίμακα, 1.929-2.357 φτάνουν τα 690 ευρώ.

Σε αυτές τις κατηγορίες η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να προστεθούν ακόμα τρεις, ανεβάζοντας συνολικά σε πέντε τα κλιμάκια από τα 1739 κ.ε. έως τα 2.357 κ.ε.

Δεν αποκλείεται επίσης να επιβληθεί μικρό τέλος στα οχήματα που απαλάσσονται σήμερα από τέλη, λόγω μικρής εκπομπής ρύπων.

Τέλη κυκλοφορίας
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕντολή να σταματήσουν οι συναλλαγές με bitcoin έδωσε η Κίνα
Next Article Guardian: Πού βρίσκονταν το 2010 και που σήμερα οι «ασθενείς» της Ευρωζώνης

Related Posts

Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 5,35 δισ. ευρώ στο 5μηνο – Φορολογικά έσοδα 27 δισ. ευρώ

16 Ιουνίου, 2025

Κοινωνικός Τουρισμός 2025: Πώς να αξιοποιήσετε το voucher για οικονομικές διακοπές

16 Ιουνίου, 2025

Μισθωτήρια ακινήτων: Η προθεσμία αποδοχής για ενοικιαστές και συνιδιοκτήτες λήγει σύντομα

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.