• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Τι αλλάζει σε δημόσια και ιδιωτικά έργα με το πολυνομοσχέδιο
Ειδήσεις

Τι αλλάζει σε δημόσια και ιδιωτικά έργα με το πολυνομοσχέδιο

13 Ιανουαρίου, 2018Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Πέντε παρεμβάσεις στον τομέα των μεταφορών και των υποδομών φέρνει το πολυνομοσχέδιο, υιοθετώντας το Ηλεκτρονικό Σύστημα Παρακολούθησης Τεχνικών Έργων, (σ.σ αρχικά είχε περιληφθεί στο νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα), το σώμα Επιμετρητών και τον φορέα που θα διενεργήσει τον διαγωνισμό για το αναλογικό σύστημα διοδίων. Όπως ανέφερε χθες κατά την ομιλία του στην βουλή ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης, το υπουργείο συστήνει ένα Κεντρικό Ηλεκτρονικό Σύστημα Παρακολούθησης Τεχνικών Έργων (ΚΗΣΠΑΤΕ), όπου για πρώτη φορά θα είναι δυνατή η ηλεκτρονική παρακολούθηση της εκτέλεσης ενός δημόσιου ή ιδιωτικού έργου. «Πώς θα ξέρουμε ποια έργα γίνονται στη χώρα, όταν δεν έχουμε τέτοια εργαλεία; Πώς θα διασφαλίσουμε το δημόσιο συμφέρον, αν δεν ξέρουμε ότι σε κάθε δήμο εκτελούνται αυτά τα έργα, σε κάθε περιφέρεια, σε κάθε Υπουργείο;

Πώς θα μπορούμε να έχουμε ένα αξιόπιστο σύστημα παρακολούθησης, όταν δεν ξέρουμε καν τα μηχανήματα που υπάρχουν στη χώρα, αν δουλεύουν στο α΄ δημόσιο έργο ή στο β΄ ιδιωτικό» ανέφερε ο κ. Σπίρτζης. Όπως επισήμανε με αυτό το σύστημα θα ξέρουμε ποιος εργολάβος κάνει τι, με ποιον υπεργολάβο, ποιος μελετητής κάνει τι και με ποιους άλλους συνεργάζεται, ποιοι ασχολούνται στα δημόσια έργα και ποιοι στα ιδιωτικά, αναφέρει το newmoney.

Με άλλο άρθρο του πολυνομοσχεδίου (το άρθρο 218) συστήνεται Ειδικό Σώμα Επιμετρητών Δημόσιων και Ιδιωτικών Έργων, με στόχο την υποβοήθηση της διενέργειας των απαραίτητων επιμετρήσεων.

Ο κ. Σπίρτζης σημείωσε χθες ότι το σώμα αυτό είναι αναγκαίο λόγω της υποστελέχωσης των τεχνικών υπηρεσιών. «Κάνουμε ένα Σώμα γιατί μας παραδώσατε τεχνικές υπηρεσίες με μηδέν μηχανικούς ή με ελάχιστους μηχανικούς. Να μπορεί ο μηχανικός δημόσιος υπάλληλος που δεν μπορεί, δεν έχει την ευχέρεια στο γραφείο, να πει θέλουμε να πάρουμε δύο επιμετρητές να μας βοηθήσουν. Να μπορεί ο ιδιώτης να μην εμπιστεύεται μόνο τον εργολάβο ή τον μηχανικό του, αλλά να πάρει από αυτό το Σώμα έναν επιμετρητή για να μην πληρώνει στο ιδιωτικό έργο τσάμπα λεφτά ή παραπάνω λεφτά, παραπάνω ποσότητες» είπε.

Στο άρθρο 219 του πολυνομοσχεδίου προβλέπεται επέκταση του χρόνου αποζημίωσης για τους εξεταστές των αδειών οδήγησης έως τις 30 Απριλίου ενώ ο υπουργός δήλωσε ότι επίκεινται ξεχωριστό νομοσχέδιο. Με τον τρόπο αυτό οι εξεταστές θα επιστρέψουν στα καθήκοντά τους και έτσι θα ξεμπλοκάρει η χορήγηση διπλωμάτων οδήγησης.
Αλλαγές που ήταν όμως δρομολογημένες έρχονται και στην ελάχιστη διάρκεια μίσθωσης των ενοικιαζόμενων ιδιωτικών αυτοκινήτων με οδηγό από έξι σε τρεις ώρες.

Τέλος, με την υπογραφή της σύμβασης για την εγκατάσταση ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων που θα γίνει τον Φεβρουάριο, αρμόδια υπηρεσία θα είναι η υπηρεσία του υπουργείου Υποδομών για τις παραχωρήσεις (Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων Κατασκευής Συγκοινωνιακών Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης - ΕΥΔΕ / ΚΣΕΣΠ) και όχι η νέα κρατική Εταιρεία Οδικών Τελών που έχει συσταθεί στο υπουργείο.

ΕΡΓΑ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΤι μπορεί να κατασχέσει η Eφορία (παραδείγματα)
Next Article «Όχι» των κατοίκων της Μυκόνου για καζίνο στο νησί

Related Posts

Γιατί προσπερνούν τους GenX στην εταιρική διαδοχή

11 Αυγούστου, 2025

Από τις startups στις βίλες: Πως δημιουργήθηκε σε χρόνο ρεκόρ η νέα γενιά AI δισεκατομμυριούχων

11 Αυγούστου, 2025

ΑΑΔΕ - Επιχείρηση «Κρουαζιέρα θα σε πάω»: Φοροδιαφυγή σε ημερόπλοια της Σαντορίνης

11 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.