• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Τι αλλάζει στα τέλη κυκλοφορίας: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι θα πληρώσουν περισσότερα
Οικονομία

Τι αλλάζει στα τέλη κυκλοφορίας: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι θα πληρώσουν περισσότερα

3 Ιουλίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Μικρές αυξομειώσεις, που θα κυμαίνονται περίπου στο 10% των σημερινών τελών, θα έχουν τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2018 που θα κληθούν να πληρώσουν οι κάτοχοι επιβατικών ΙΧ και μοτοσικλετών στο τέλος της χρονιάς.

Όπως γράφει η Ναυτεμπορική το νέο σύστημα υπολογισμού βρίσκεται στην τελική ευθεία επεξεργασίας απ' τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπ. Οικονομικών με κύρια στόχευση να καταστεί αναλογικότερο αλλά να μην υπάρξει απόκλιση απ' τον εισπρακτικό των τελευταίων ετών (1,1 με 1,2 δισ ευρώ). Ως εκ τούτου και οι επικείμενες αλλαγές, σύμφωνα με την εφημερίδα, αναμένεται να είναι περιορισμένης κλίμακας, αναφέρει το newmoney.

Για το λόγο αυτό άλλωστε κορυφαίο στέλεχος του οικονομικού επιτελείου δήλωνε στην Ναυτεμπορική πως δεν πρόκειται να θεσπιστεί κριτήριο εμπορικής αξίας του οχήματος για τον υπολογισμό των τελών καθώς προς το παρόν δεν υπάρχει αξιόπιστη βάση δεδομένων για τις αξίες των ΙΧ.

Το σχέδιο που βρίσκεται υπό επεξεργασία προβλέπει μεταξύ άλλων
- Αύξηση των κλιμακίων που με βάση τον κυβισμό υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας. Σημερα υπάρχουν 11 κλιμάκια.
- Αύξηση και του αριθμού των κλιμακίων που ισχύουν για τοςυ ρύπους και αφορούν οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά μετά το Νοέμβριο του 2010. Σήμερα υπάρχουν 9 κλιμάκια.
- Αλλαγές στα κλιμάκια για τον υπολογισμό των τελών ώστε να σταματήσουν οι διαφορές που καταγράφονται μεταξύ των τελών που βαρύνουν ένα όχημα το οποίο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά πριν από το Νοέμβριο του 2010 και αυτό που κυκλοφόρησε μετά.
Σύμφωνα με την εφημερίδα στο τραπέζι των συζητήσεων βρίσκεται και το πορτογαλικό μοντέλο βάσει του οποίου ο τρόπος υπολογισμού των τελών στα νεότερα αυτοκίνητα, κυρίως σε εκείνα που κυκλοφόρησαν το 2007 ή το 20018 θα επηρεάζεται από τον κυβισμό του κινητήρα αλλά και από τις εκπομπές ρύπων.

Τέλη κυκλοφορίας
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠοιοι επιβάλλεται να τοποθετήσουν POS έως 27 Ιουλίου (Αναλυτική Λίστα)
Next Article Σε δύο ημέρες η κορυφαία κούρσα στο Μαρκόπουλο - Δείτε τους αναβάτες του 71ου Ελληνικού Ντέρμπι ΟΠΑΠ

Related Posts

Ανοίγει πάλι η κάνουλα των στεγαστικών δανείων - Τι ακίνητα επέλεξαν οι αγοραστές το 2024

16 Ιουνίου, 2025

Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 5,35 δισ. ευρώ στο 5μηνο – Φορολογικά έσοδα 27 δισ. ευρώ

16 Ιουνίου, 2025

Κοινωνικός Τουρισμός 2025: Πώς να αξιοποιήσετε το voucher για οικονομικές διακοπές

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.