• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επενδύσεις»Τι είναι και πότε έρχονται τα… δορυφορικά διόδια
Επενδύσεις

Τι είναι και πότε έρχονται τα… δορυφορικά διόδια

26 Ιουνίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Τις διαδικασίες για το σχεδιασμό και τη δημοπράτηση αναλογικού συστήματος χρέωσης δορυφορικής τεχνολογίας ξεκινά το υπουργείο Υποδομών, σε υλοποίηση των δεσμεύσεων για χιλιομετρική χρέωση σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους από τα τέλη του 2018.

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στη Διαύγεια, το ολοκληρωμένο σύστημα θα καλύπτει το σύνολο των πέντε αυτοκινητοδρόμων δηλαδή τα έργα των συμβάσεων παραχώρησης: Μαλιακός - Κλειδί του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι (ΠΑΘΕ), Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65), Ιόνια Οδός από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, και τμήμα του ΠΑΘΕ από Μεταμόρφωση - Σκάρφεια και Σχηματάρι - Χαλκίδα, το Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα και το Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα με τον κλάδο Λεύκτρο - Σπάρτη.

Η αναλογική χρέωση θα εφαρμοστεί και στην Εγνατία Οδό, για την οποία μάλιστα πρόσφατα αποφασίστηκε να προχωρήσει -μετά από πολλές αναβολές- ο σχεδιασμός για την εγκατάσταση 38 νέων σταθμών διοδίων (μετωπικών και πλευρικών), απόφαση που «σερβιρίστηκε» με το άλλοθι της αναλογικής χρέωσης.

Διόδια
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΤο χρέος πάει… Economist
Next Article FT: Τι μάθαμε για το… Brexit από την Αθήνα

Related Posts

Κυβερνοεπίθεση σε mail δημοσιογράφων – Η Washington Post διερευνά την υπόθεση

17 Ιουνίου, 2025

ΙΝΕ ΓΣΕΕ: Ο πραγματικός μισθός μειώθηκε 32,8% στην τελευταία 15ετία

17 Ιουνίου, 2025

Ανεξάρτητη Αρχή κατά της ακρίβειας: Πότε τίθεται σε λειτουργία – Πώς θα λειτουργεί

17 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.