• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Τι θα γίνει με τα τέλη κυκλοφορίας;
Οικονομία

Τι θα γίνει με τα τέλη κυκλοφορίας;

2 Ιουνίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Με το… αγαπημένο του θέμα ασχολείται πάλι το υπουργείο Οικονομικών, με κίνδυνο να προκληθεί νευρική κρίση για μια ακόμα φορά στους φορολογούμενους και ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, οι οποίοι θα πρέπει να προετοιμάζονται για «βροχή» σεναρίων σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας, που υποτίθεται ότι θα ισχύσουν το 2018 αλλά θα πληρωθούν στο τέλος αυτού του έτους.

Την… αυλαία σήκωσε η αρμόδια υφυπουργός Κατερίνα Παπανάτσιου, η οποία μιλώντας στην ΕΡΤ έκανε λόγο για έναν συνδυασμό κυβικών, παλαιότητας, ρύπων, τιμής αγοράς, χωρίς να δώσει περισσότερες πληροφορίες, κάνοντας έτσι σαφές ότι ενώ ο σχεδιασμός βρίσκεται ακόμα σε πολύ πρώιμο στάδιο, το υπουργείο Οικονομικών άνοιξε το θέμα δημοσίως.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή τη στιγμή μια ομάδα στελεχών του υπουργείου επεξεργάζεται διάφορα σενάρια, αλλά το τελικό σχέδιο δεν θα είναι έτοιμο νωρίτερα από το φθινόπωρο. Το μόνο σίγουρο, με τα έως τώρα δεδομένα, είναι ότι οι αλλαγές θα είναι μικρές, χειρουργικού τύπου, καθώς τα ασφυκτικά δημοσιονομικά περιθώρια δεν επιτρέπουν ελαφρύνσεις για όλους, παρά μόνο προσεκτικές διορθώσεις στρεβλώσεων, αναφέρει το ependisinews.

Ο βασικός προσανατολισμός του υπουργείου Οικονομικών, όπως αναφέρει η εφημερίδα "Ελευθερία του Τύπου" είναι να παρέμβει στις κλίμακες υπολογισμού των τελών, καθώς παρατηρούνται αδικίες αφενός στην κλιμάκωση των τελών ανάλογα με τον κυβισμό, αφετέρου στην αλλαγή χρονιάς απόκτησης του αυτοκινήτου. Πληροφορίες αναφέρουν ότι μελετώνται μοντέλα άλλων ευρωπαϊκών χωρών, χωρίς ωστόσο να υπάρχει πρόθεση υιοθέτησης αυτούσιου συστήματος υπολογισμού τελών κυκλοφορίας εξ αλλοδαπής.

Τέλη κυκλοφορίας
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑυτά είναι τα 4 σενάρια για το χρέος που συζητήθηκαν Eurogroup
Next Article 727 θέσεις εποχικών για τη δακοκτονία

Related Posts

Eurostat: Στο 3,7% «τσίμπησε» ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιούλιο - Σταθερός στο 2% στην Ευρωζώνη

1 Αυγούστου, 2025

«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Ποιοι δικαιούνται επιχορήγηση έως 14.500 ευρώ και για ποιες δαπάνες

1 Αυγούστου, 2025

Κύθηρα Pass: Ποιοι δικαιούνται voucher 150 ευρώ – Ποια η διαδικασία

1 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.