• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Φόβοι αύξησης των τελών κυκλοφορίας έως και 200%
Οικονομία

Φόβοι αύξησης των τελών κυκλοφορίας έως και 200%

4 Σεπτεμβρίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Τα πάνω κάτω φέρνει ο νέος τρόπος μετρήσεων των εκπομπών ρύπων CO2 που τίθεται σε ισχύ από 1η Σεπτεμβρίου, κάτι που πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψιν η Ελληνική Κυβέρνηση…

Γιατί με τη νέα εφαρμογή των μετρήσεων αλλά και με τις επικείμενες αλλαγές της Κυβέρνησης, υπάρχει ο κίνδυνος σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα (και όχι απαραίτητα μεγάλα και ακριβά) τα τέλη να αυξηθούν ακόμα και 200%…

Το νέο σύστημα μέτρησης ονομάζεται WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) και θα εφαρμοστεί από όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων στα αυτοκίνητα που παίρνουν έγκριση τύπου στην ΕΕ από την 1η Σεπτεμβρίου.

Σύμφωνα μ’ αυτόν οι εκπεμπόμενοι ρύποι θα είναι πιο κοντά στη πραγματικότητα – στα δεδομένα μετακίνησης των Ευρωπαίων- οπότε κατά προέκταση αναμένεται αύξηση των ανακοινώσιμων τιμών από 5 έως και 30%, σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.

Αυτό συνεπάγεται ότι αντίστοιχα θα αυξηθούν και οι όποιοι φόροι σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων στα αυτοκίνητα (στην Ελλάδα το ΕΤΤ) αλλά και τα τέλη κυκλοφορίας. Σημειώστε πως οι νέες μετρήσεις σταδιακά θα εφαρμοστούν και σε αυτοκίνητα παλαιότερων εκδόσεων.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας το προσεχές διάστημα οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα ανακοινώσουν δύο τιμές εκπομπών CO2, βάζοντας τις αγορές σε μία μεταβατική περίοδο. Η μία θα είναι η ισχύουσα (δείτε τα CΟ2 ΟΛΩΝ των αυτοκινήτων ΕΔΩ) και η δεύτερη αυτή που θα προκύπτει με το νέο τρόπο μέτρησης.

Σε αυτό το μεταβατικό διάστημα η κάθε Κυβέρνηση θα μπορεί να επιλέξει ποια λίστα θα λαμβάνει υπόψη για την επιβολή των φόρων. Η Γαλλία για παράδειγμα έχει ήδη ανακοινώσει ότι και για τον επόμενο χρόνο θα κρατήσει τις υπάρχουσες τιμές C02, διατηρώντας ουσιαστικά τις ίδιες τιμές στα τέλη κυκλοφορίας, που πληρώνουν εκεί.

Σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα, τα αυτοκίνητα που αναμένεται να επιβαρυνθούν πολύ περισσότερο από τις συγκεκριμένες αλλαγές είναι αυτά με κινητήρα βενζίνης και λιγότερο με αυτά του πετρελαίου, αφού οι δεύτεροι εκπέμπουν λιγότερους C02 σε σχέση με τους πρώτους, οπότε θα επηρεαστούν από την αύξηση περισσότερο.

Απο την άλλη και οι κινητήρες πετρελαίου οι οποίοι με τις χαμηλές εκπομπές C02 προσφέρουν ατέλεια (0€ τέλη κυκλοφορίας) είναι δεδομένο οτι αυτά τα αυτοκίνητα θα πληρώνουν κανονικά.

Τα νέα δεδομένα αναμένεται να φέρουν τα πάνω κάτω στην επιβολή των ανάλογων φόρων και των τελών κυκλοφορίας, κάτι που θα πρέπει να λάβει σοβαρά η Ελληνική Κυβέρνηση πριν προχωρήσει στο σχέδιο αλλαγής του τρόπου υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας.

Επιβάλλεται λοιπόν η επικοινωνία της Κυβέρνησης με τον ανάλογο Σύνδεσμο (ΣΕΑΑ) στη χώρα μας, ώστε να έχει την ανάλογη ενημέρωση.

Το ισχύει σήμερα στις μετρήσεις ρύπων

Σήμερα για τον υπολογισμό της εργοστασιακής κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων χρησιμοποιείται το πρότυπο NEDC (New European Driving Cycle).

Στην πράξη πρόκειται για ένα πρωτόκολλο που όπως έχει αποδειχτεί διαφέρει από την πραγματικότητα κίνησης των οχημάτων στους δρόμους και έτσι τα εργοστασιακά νούμερα έχουν αποκλίσεις στις εκπομπές ρύπων και στην κατανάλωση, από ότι συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Παράλληλα, μετά και τα πρόσφατα σκάνδαλα παραποίησης των εκπεμπόμενων ρύπων κινητήρων πετρελαίου, οδήγησαν τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πάρουν τις πρωτοβουλίες και να αλλαχτεί ο τρόπος μέτρησης των ρύπων. Αναμένεται η ανάλογη επικύρωση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να ξεκινήσει η εφαρμογή του…

Τέλη κυκλοφορίας
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΟ Κυριάκος έσπασε το τείχος της σιωπής
Next Article Έφυγε από τη ζωή ο ιδρυτής της αλλαντοβιομηχανίας «ΝIKAS»

Related Posts

ΤτΕ: «Βλέπει» πληθωρισμό 2,5% το 2025 στην Ελλάδα - Πιέσεις από ενοίκια, έμμεσους φόρους και μισθούς

16 Ιουνίου, 2025

JP Morgan: «Βλέπει» ανάπτυξη 2,2% για την Ελλάδα το 2025 και 2% το 2026 - Ποντάρει στα ελληνικά ομόλογα

16 Ιουνίου, 2025

Ακρίβεια στις παραλίες: Οι Αθηναίοι εγκαταλείπουν τις ξαπλώστρες για ελεύθερες ακτές

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.