• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Χωρίς πλοία την Τετάρτη 3 Ιουλίου
Ειδήσεις

Χωρίς πλοία την Τετάρτη 3 Ιουλίου

25 Ιουνίου, 2019Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Την κήρυξη 24ωρης πανελλαδικής απεργίας για την Τετάρτη 3 Ιουλίου σε όλες τις κατηγορίες πλοίων αποφάσισε πριν από λίγο, με πλειοψηφία, η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ), η οποία συνεδρίασε σήμερα εκτάκτως, προκειμένου να εξετάσει τη νέα πρόταση των ακτοπλόων που αφορά τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας των πληρωμάτων της ακτοπλοΐας, αναφέρει το newmoney.

Οι ακτοπλόοι είχαν προτείνει αύξηση 2% στις συλλογικές συμβάσεις εργασίας από 1/6/2019, ενώ στελέχη ναυτεργατικών σωματείων έχουν ζητήσει την κατάργηση του νόμου 4150/2016 αναφορικά με τις μειωμένες συνθέσεις των πληρωμάτων των πλοίων της Αδριατικής, αλλά και βελτίωση των συνθέσεων των πληρωμάτων στην ακτοπλοΐα, καθώς, όπως οι ίδιοι τονίζουν, ο νόμος 4150/2013 μείωσε στο 50% τους χειμερινούς μήνες το ξενοδοχειακό προσωπικό.

Σημειώνεται ότι η προηγούμενη συλλογική σύμβαση εργασίας των ναυτικών στην ακτοπλοΐα, που άρχισε την 1η Ιανουαρίου 2018 και έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2018, προέβλεπε αύξηση 2% στους μηνιαίους μισθούς των εν ενεργεία αξιωματικών και κατωτέρων πληρωμάτων που εργάζονται στα επιβατηγά ακτοπλοϊκά πλοία.

Πλοια
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΤσακαλώτος: Είχαμε και νίκες εντός του μνημονίου…
Next Article Θέση κοινωνικού λειτουργού μέσω ΑΣΕΠ

Related Posts

Γ. Χατζηθεοδοσίου για τη σύγκρουση Ισραήλ με Ιράν: Τεράστιοι οι κίνδυνοι για την παγκόσμια και ελληνική οικονομία

16 Ιουνίου, 2025

Ηγετική η παρουσία της AKTOR στις υποδομές της Ρουμανίας - Ενισχύεται η θέση της Ελλάδας

16 Ιουνίου, 2025

Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 5,35 δισ. ευρώ στο 5μηνο – Φορολογικά έσοδα 27 δισ. ευρώ

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.