• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»«Όαση» το ηλεκτρονικό εμπόριο για τα καταστήματα λιανικής
Οικονομία

«Όαση» το ηλεκτρονικό εμπόριο για τα καταστήματα λιανικής

15 Φεβρουαρίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται ότι έχει ενισχύσει σημαντικά τον κλάδο της λιανικής, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιοποίησε η εταιρεία DHL Express. Όπως αναφέρεται, ο αριθμός των διασυνοριακών συναλλαγών λιανικής αναμένεται να αυξάνεται ετησίως κατά 25% έως το 2020, ρυθμός ανάπτυξης σχεδόν διπλάσιος σε σχέση με αυτόν του εσωτερικού λιανικού εμπορίου.

Τα στοιχεία της έκθεσης βασίζονται σε έρευνα που διενεργήθηκε σε έξι χώρες σχετικά με τις εξαγωγές μεταξύ εμπόρων λιανικής και κατασκευαστών.
Σύμφωνα με την έκθεση, οι εταιρείες λιανικής που διαθέτουν ηλεκτρονικά καταστήματα δίνουν ώθηση στις πωλήσεις τους περίπου 10%-15%, ενώ οι κατασκευαστές που συμπεριλαμβάνουν επιλογή ταχείας αποστολής προϊόντων αναπτύχθηκαν 1,6 φορές ταχύτερα από άλλες εταιρείες. Επιπλέον, οι κατασκευαστές αξιοποιούν το ηλεκτρονικό εμπόριο προκειμένου να προσπερνούν τους μεσάζοντες και να προσφέρουν τα αγαθά τους μέσω του Ίντερνετ.

Από την πλευρά τους οι καταναλωτές σε πολλές χώρες δεν κοιτούν μόνο μια ελκυστική τιμή αλλά και άλλους παράγοντες, όπως η εμπιστοσύνη και η διαθεσιμότητα του προϊόντος. Αυτά αποτελούν κίνητρα για να επιλέξουν ένα προϊόν από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής, το οποίο μπορεί να έχει έδρα στο εξωτερικό.

Οι διασυνοριακές αποστολές είναι πολύ ευκολότερες από ότι πιστεύουν πολλοί έμποροι λιανικής, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της DHL Express Κεν 'Αλλεν, ενώ εξηγεί ότι σχεδόν κάθε κατηγορία προϊόντων έχει τη δυνατότητα αναβάθμισης σε επίπεδο υψηλής προστιθέμενης αξίας. Κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί με τη διάθεση προϊόντων υψηλότερης ποιότητας αλλά και με την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠοιοι φοιτητές και πότε θα λάβουν επίδομα 4.700 ευρώ
Next Article Θέση συνεργάτη βιολόγου στο ΕΚΕΤΑ

Related Posts

Υπουργείο Εργασίας: Τι αλλάζει με το νέο εργασιακό νομοσχέδιο; 15+1 ερωτήσεις-απαντήσεις

3 Ιουλίου, 2025

Πώς θα κρατήσετε τη μπαταρία του κινητού σας «ζωντανή» – Τα πιο συνηθισμένα λάθη

2 Ιουλίου, 2025

Κομισιόν: Θετική εισήγηση για το αναθεωρημένο «Ελλάδα 2.0» – Τα νέα έργα

2 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.