• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Προσλήψεις»Δημόσιο»30 θέσεις εργασίας στο Δήμο Θεσσαλονίκης
Δημόσιο

30 θέσεις εργασίας στο Δήμο Θεσσαλονίκης

15 Νοεμβρίου, 2024Updated:15 Νοεμβρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ανακοινώνει την πρόσληψη τριάντα (30) ατόμων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών του Αυτοτελούς Τμήματος Διαχείρισης Κοιμητηρίων.

Ειδικότητες:

  1. ΥΕ Φυλάκων/ΥΕ Φυλάκων Κοιμητηρίων
  2. ΥΕ Εργατών Κοιμητηρίων/ΥΕ Εργατών Ταφής-Εκταφής
  3. ΥΕ Εργατών Κοιμητηρίων

Υποβολή Αιτήσεων:

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ 2ΔΕ/ΥΕ και να την υποβάλουν μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά με τους εξής τρόπους:

  1. Αυτοπροσώπως στα γραφεία της υπηρεσίας
  2. Μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου, με εξουσιοδότηση θεωρημένη από δημόσια αρχή
  3. Ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή στην παρακάτω διεύθυνση:

Διεύθυνση Υποβολής:

Δήμος Θεσσαλονίκης,
Βασιλέως Γεωργίου Α’ 1, Τ.Κ. 54636, Θεσσαλονίκη
Απευθύνεται προς: Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων - Τμήμα Μητρώων και Διαδικασιών Προσωπικού, υπόψη κας Βλαχιώτη.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2313 317139, 2313 317128, 2313 317666, 2313 317137, 2313 317173

Προθεσμία Υποβολής:

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων αρχίζει από την ημερομηνία δημοσίευσης της προκήρυξης και δεν μπορεί να είναι μικρότερη των δέκα (10) ημερών. Το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία αποστολής (σφραγίδα ταχυδρομείου).

Σημαντικές Σημειώσεις:

  • Η αίτηση συμμετοχής επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης και η ορθότητα της συμπλήρωσής της είναι ευθύνη του υποψηφίου.
  • Όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να προσκομίσουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά όπως ορίζονται στην προκήρυξη.

Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες σχετικά με τις θέσεις και τα κριτήρια επιλογής, οι υποψήφιοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα επικοινωνίας ή να επισκέπτονται τον ιστότοπο του Δήμου Θεσσαλονίκης.

εργασία προσλήψεις
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠινακίδες κυκλοφορίας: Με λίγα κλικ η προσωρινή κατάθεση ή η άρση
Next Article Έρευνα: Πόσο θα αυξηθούν οι διεθνείς αφίξεις τουριστών το 2030

Related Posts

4 θέσεις εργασίας στο Δήμο Βόλου

13 Ιουνίου, 2025

3 θέσεις βοηθών βρεφονηπιοκόμων στο Δήμο Αγίου Δημητρίου

13 Ιουνίου, 2025

8 θέσεις εργασίας στην ΠΕ Φθιώτιδας

13 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.