• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Αγορά ξηρού φορτίου: Η Κίνα και γιατί δεν υπάρχουν προϋποθέσεις για δυναμική άνοδο στις τιμές των ναύλων
Πλανήτης

Αγορά ξηρού φορτίου: Η Κίνα και γιατί δεν υπάρχουν προϋποθέσεις για δυναμική άνοδο στις τιμές των ναύλων

5 Σεπτεμβρίου, 2023Updated:5 Σεπτεμβρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Το καλοκαίρι πέρασε και ο Σεπτέμβριος ήρθε αλλά η κατάσταση παγκοσμίως παραμένει αμετάβλητη. Η κινεζική οικονομία εξακολουθεί να πασχίζει να βρει τα βήματά της μετά το τέλος της πολιτικής της μηδενικής Covid. Οι αριθμοί της Κίνας όσον αφορά τον χάλυβα, το σιδηρομετάλλευμα, τον άνθρακα και τη σόγια έχουν βελτιωθεί σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αλλά αυτό δεν φαίνεται να είναι αρκετό για να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μια δυναμική άνοδο στις τιμές των ναύλων της αγοράς ξηρού φορτίου.

Σύμφωνα με την έκεθση των αναλυτών του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusiv Shipbrokers ο BDI βρισκόταν στις 31 Αυγούστου 2023 στις 1.086 μονάδες, σχεδόν 13% υψηλότερα από την ίδια ημέρα του 2022.

Ο δείκτης υποστηρίχθηκε κυρίως από τις τιμές Cape και Panamax, καθώς ο BCI 5T/C ήταν στα 9.072 δολάρια και ο BPI 5T/C στα 13.526 δολάρια, αυξημένος κατά 262% και 23% αντίστοιχα σε ετήσια βάση.

Το BSI 10T/C και το BHSI 7T/C στις 31 Αυγούστου 2023 ήταν κατά 41% μειωμένα το καθένα σε σύγκριση με την ίδια ημέρα του 2022. Η έλλειψη ανοδικής τάσης στον ορίζοντα ώθησε επίσης τις τιμές των ξηρών πλοίων σε διόρθωση. Οι τιμές για ένα ιαπωνικό Supramax 10 ετών είναι περίπου 24% χαμηλότερες σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ τα κινεζικά Ultramax 5 ετών έχουν σημειώσει διόρθωση περίπου 12%. Τέλος, οι τιμές των κινεζικών Capes ηλικίας 10 ετών έχουν σημειώσει διόρθωση περίπου 20%.

«Ο κινεζικός τομέας των ακινήτων δέχτηκε ένα ακόμη πλήγμα, καθώς άλλη μια μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία – η Country Garden Holdings βρέθηκε αντιμέτωπη με τον κίνδυνο χρεοκοπίας» επισημαίνουν οι αναλυτές:

«Η εταιρεία, η 6η μεγαλύτερη κατασκευαστική εταιρεία της Κίνας βάσει πωλήσεων, προειδοποίησε ότι μπορεί να αθετήσει το χρέος της και εξέφρασε ανησυχίες για την ύπαρξη της, αφού η κινεζική κατασκευαστική εταιρεία κατέγραψε ζημίες ρεκόρ στο πρώτο εξάμηνο ύψους σχεδόν 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Οι κινεζικές αρχές προσπαθούν ακόμη να βρουν πώς θα στηρίξουν με επιτυχία τον τομέα των ακινήτων, καθώς όλα τα μέτρα που έχουν ληφθεί μέχρι τώρα δεν απέδωσαν καρπούς. Σε μια προσπάθεια να στηρίξει περαιτέρω την οικονομία, η Λαϊκή Τράπεζα της Κίνας ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να μειώσει το απαιτούμενο επίπεδο των συναλλαγματικών αποθεμάτων των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων αυτό το μήνα, στην τελευταία κίνηση του Πεκίνου για την καταπολέμηση της υποτίμησης του γιουάν. Η Κεντρική Τράπεζα δήλωσε ότι θα μειώσει τον απαιτούμενο δείκτη συναλλαγματικών αποθεμάτων της Κίνας από 6% σε 4%, με ισχύ από τις 15 Σεπτεμβρίου, “προκειμένου να βελτιωθεί η ικανότητα των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων να χρησιμοποιούν κεφάλαια σε συνάλλαγμα”».

Κίνα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΎστατες προσπάθειες για αναβίωση της Συμφωνίας για τα Σιτηρά
Next Article Προσλήψεις στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου Όρους

Related Posts

Ανάλυση: Ποια είναι τα χειρότερα σενάρια για την κρίση στη Μέση Ανατολή

15 Ιουνίου, 2025

ΝΥΤ: Χτυπώντας την καρδιά του ιρανικού καθεστώτος, ο Νετανιάχου προστατεύει την κληρονομιά του

14 Ιουνίου, 2025

Τι προβλέπουν 9 επενδυτικοί οίκοι για την αγορά πετρελαίου μετά την επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν

14 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.