Ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών για τα τριμηνιαία έσοδα, καθώς η στρατηγική επένδυση σε υπηρεσίες παράδοσης μίας ώρας προσέλκυσε περισσότερους χρήστες στις εφαρμογές της. Παράλληλα, ο κλάδος cloud της εταιρείας εμφάνισε αξιοσημείωτη άνοδο.
Η μετοχή της Alibaba που είναι εισηγμένη στις ΗΠΑ ενισχύθηκε κατά 2,5% στις προσυνεδριακές συναλλαγές.
Μάχη για το instant commerce στην Κίνα
Οι μεγάλοι λιανέμποροι της Κίνας ανταγωνίζονται για μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά της «άμεσης» εμπορικής παράδοσης, προσφέροντας σημαντικές εκπτώσεις και ειδικές προσφορές. Η Alibaba ξεχώρισε, αξιοποιώντας επίσης τις κρατικές επιδοτήσεις για την αντικατάσταση οικιακών συσκευών — πρόγραμμα που επιτρέπει στους χρήστες να ανταλλάσσουν παλαιότερες συσκευές με νέες σε χαμηλότερες τιμές.
Ωστόσο, το πρόγραμμα των επιδοτήσεων λήγει στις 31 Δεκεμβρίου.
Ισχυρή επίδοση στα έσοδα – Εστίαση στην τεχνητή νοημοσύνη
Για το δεύτερο τρίμηνο, η Alibaba ανακοίνωσε έσοδα 247,80 δισ. γουάν (34,97 δισ. δολάρια), ξεπερνώντας την εκτίμηση των 242,65 δισ. γουάν σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.
Η εταιρεία ενισχύει αποφασιστικά την επένδυσή της στην τεχνητή νοημοσύνη, θεωρώντας την καταλύτη ανάπτυξης σε cloud, λιανεμπόριο και προϊόντα. Ρίχνει δισεκατομμύρια σε υποδομές AI, στην ανάπτυξη μοντέλων και στην καινοτομία νέων υπηρεσιών.

