• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Αυτοκίνητο»Αλλαγή ισορροπιών στην αγορά αυτοκινήτου – Η άνοδος των κινεζικών ηλεκτρικών
Αυτοκίνητο

Αλλαγή ισορροπιών στην αγορά αυτοκινήτου – Η άνοδος των κινεζικών ηλεκτρικών

6 Νοεμβρίου, 2025Updated:6 Νοεμβρίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
This photo taken on April 18, 2024 shows BYD electric cars for export waiting to be loaded onto a ship at a port in Yantai, in eastern China's Shandong province. (Photo by AFP) / China OUT (Photo by STR/AFP via Getty Images)
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Οι κινεζικές μάρκες κατέκτησαν διψήφιο μερίδιο αγοράς στα βασικά τμήματα SUV της Ευρώπης τον Σεπτέμβριο, καθώς μεγιστοποίησαν τα πλεονεκτήματά τους στα ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης εις βάρος των καθιερωμένων αυτοκινητοβιομηχανιών.

Το μερίδιο αγοράς των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη έφτασε σε επίπεδο ρεκόρ το 7,4% τον Σεπτέμβριο, όπως αναφέρει το Automotive News Europe.

Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων σημείωσε αξιοσημείωτη ανάκαμψη τον Σεπτέμβριο, με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες να ξεχωρίζουν ως οι μεγαλύτεροι νικητές.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας ανάλυσης αγοράς Dataforce, οι κινεζικές μάρκες κατέκτησαν μερίδιο ρεκόρ 7,4% στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων της Ευρώπης τον Σεπτέμβριο, σημειώνοντας αύξηση 149% σε ετήσια βάση.

Αυτή η άνοδος τους ώθησε για πρώτη φορά να ξεπεράσουν τους Κορεάτες κατασκευαστές, καθιστώντας τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο στην Ευρώπη, πίσω από τις τοπικές και τις ιαπωνικές μάρκες.

Συνολικά, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 11% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας τις 1.217.123 μονάδες. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα συνέχισαν να οδηγούν την ανάπτυξη: Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) αυξήθηκαν πάνω από 20%, τα υβριδικά plug-in (PHEV) αυξήθηκαν κατά 63% και τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) αυξήθηκαν κατά 16%.

Οι κινεζικές μάρκες κέρδισαν έδαφος με ανταγωνιστικές τιμές στις υβριδικές προσφορές τους, αυξάνοντας το μερίδιό τους στην κατηγορία PHEV κατά περισσότερο από επτά ποσοστιαίες μονάδες σε μηνιαία βάση, στο 20%, ενώ το μερίδιο των BEV αυξήθηκε στο 11%.

Το Ηνωμένο Βασίλειο αναδείχθηκε ως η μεγαλύτερη πηγή ανάπτυξης για τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ήμισυ των ευρωπαϊκών πωλήσεών τους.

Ο Benjamin Kibies, αναλυτής της Dataforce, δήλωσε ότι η άνοδος των κινεζικών εμπορικών σημάτων «σηματοδοτεί μία διαρκή μετατόπιση στη δομή της αγοράς της Ευρώπης». Όπως σημείωσε, η τάση θα μπορούσε να συνεχιστεί καθώς οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν προκλήσεις από τις προσαρμογές της παραγωγής και τις πιέσεις κόστους.

Παρά την πρόσφατη επιβολή επιπλέον δασμών από την Ευρωπαϊκή Ένωση στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά οχήματα για τον περιορισμό της εισροής, το μέτρο μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να επιβραδύνει την πρόοδό τους στην αγορά.

Ευρώπη κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚεραμέως: Νέο πρόγραμμα ΔΥΠΑ για 50.000 θέσεις εργασίας
Next Article Τα πρωτοσέλιδα των πολιτικών και αθλητικών εφημερίδων (06-11-2025)

Related Posts

Ανάσα στις ευρωπαϊκές αγορές από τη Wall Street – Επιστρέφουν οι αγοραστές με επιφύλαξη

6 Νοεμβρίου, 2025

Φτιαγμένο για υψηλές επιδόσεις: Το νέο Opel Mokka GSE ολοκληρώνει την οικογένεια του Mokka

5 Νοεμβρίου, 2025

Κατάρρευση πωλήσεων για την Tesla στην Ευρώπη τον Οκτώβριο

4 Νοεμβρίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.