• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Ανάλυση: Αυτά είναι παγκοσμίως τα πολυτιμότερα brands
Οικονομία

Ανάλυση: Αυτά είναι παγκοσμίως τα πολυτιμότερα brands

24 Ιανουαρίου, 2023Updated:24 Ιανουαρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Οι κολοσσοί του τεχνολογικού κλάδου εξακολουθούν να κυριαρχούν στη λίστα με τα πολυτιμότερα brands στον πλανήτη, παρά τα βαριά πλήγματα που δέχθηκε πέρυσι η συγκεκριμένη αγορά αφενός λόγω των ανησυχιών για ύφεση, αφετέρου εξαιτίας της επιβράδυνσης της ζήτησης μετά τη χαλάρωση των υγειονομικών μέτρων.

Σύμφωνα με σχετική ανάλυση της Brand Finance, την κορυφή της κατάταξης κατέκτησε εκ νέου η Amazon, παρότι η αξία της διολίσθησε κατά 15% φέτος από τα 350,3 δισ. δολάρια στα 299,3 δισ. δολάρια. Σε σχέση με πέρυσι μάλιστα, η αξιολόγηση Amazon από τους πελάτες της έπεσε στο ΑΑΑ από το ΑΑΑ+, καθώς τα κριτήρια που θέτουν πια είναι αυστηρότερα μετά την πανδημία.

Δεύτερο πολυτιμότερο brand για φέτος είναι η Apple, η οποία επίσης έχει απωλέσει το 16% της αξίας της από 335,1 δισ. δολάρια στα 297,5 δισ. δολάρια. Η διολίσθηση οφείλεται στην αναθεώρηση επί τα χείρω των προβλέψεών της για έσοδα λόγω της αναστάτωσης στις εφοδιαστικές αλυσίδες και της περιορισμένης αγοράς εργασίας, που προβλέπεται πως θα επιβαρύνουν την παραγωγή.

Ακολουθούν η Google (η οποία απέσπασε επίσης τον τίτλο του ισχυρότερου brand στον κόσμο), η Microsoft, η Walmart και η Samsung, οι οποίες παρέμειναν στις θέσεις 3 έως 6, όπως και πέρυσι, καταγράφοντας μικρές διακυμάνσεις στην αξία τους. Σύμφωνα με την ανάλυση της Brand Finance, τη δεκάδα συμπληρώνουν η ICBC, η Verizon, η Tesla και το TikTok.

Οι τελευταίες δύο εταιρείες όμως πραγματοποίησαν άλμα σε σχέση με πέρυσι. Ειδικότερα, η Tesla είδε άνοδο 19 θέσεων με την αξία της να ενισχύεται κατά 43,9% το 2022. To TikTok αναρριχήθηκε κατά 8 θέσεις, με άνοδο 11,4%.

Συνολικά στις 500 εταιρείες, οι 48 δραστηριοποιούνται στον τομέα της τεχνολογίας. Παρότι πέρυσι ο αριθμός έφτανε τις 50 -φέτος «βγήκαν εκτός» το Snapchat και το Twitter- εξακολουθεί να αποτελεί τον πολυτιμότερο κλάδο. Αξίζει να σημειωθεί πως με ανάπτυξη 57%, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD κατέστη το ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand με αξία άνω των 10 δισ. δολαρίων. Μεγάλη ανάπτυξη σημείωσαν επίσης η Instagram (+42% στα 47,4 δισ. δολάρια) και η LinkedIn (+49% στα 15,5 δισ. δολάρια), ενώ μεγάλη πτώση της τάξης του 42% κατέγραψε το Facebook.

Microsoft Samsung Walmart επιλογές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΦοβήθηκε τις 1000 μονάδες το Χρηματιστήριο - Υποχώρησε απο τα υψηλά 8 ετών
Next Article Προσλήψεις συμβασιούχων στο Δήμο Νάουσας

Related Posts

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025

Μπορεί η Ευρώπη να ξεπεράσει την κρίση του υπερτουρισμού;

15 Ιουνίου, 2025

ΗΠΑ: Σημαντική ανάκαμψη στην καταναλωτική εμπιστοσύνη μετά το σοκ των δασμών Τραμπ

14 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.