• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Αναλυτές: Τα προβλήματα στην αεροπορική βιομηχανία θα διαρκέσουν χρόνια
Οικονομία

Αναλυτές: Τα προβλήματα στην αεροπορική βιομηχανία θα διαρκέσουν χρόνια

10 Ιανουαρίου, 2025Updated:10 Ιανουαρίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια4 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η αεροπορική βιομηχανία προετοιμάζεται για άλλη μια χρονιά δυσκολιών, καθώς οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις της Boeing και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα θα συνεχιστούν και το 2025, όπως υποστηρίζουν οι αναλυτές.

Την Κυριακή συμπληρώθηκε ένας χρόνος από την έκρηξη ενός πάνελ πόρτας σε ένα Boeing 737 Max 9 της Alaska Airlines, γεγονός που αναζωπύρωσε μια θύελλα ερωτημάτων σχετικά με τα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας της Boeing.

Έκτοτε, η εταιρεία έχει θεσπίσει μια σειρά αλλαγών, συμπεριλαμβανομένης της υποχρεωτικής εκπαίδευσης του εργατικού δυναμικού και των αυξημένων επιθεωρήσεων, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας που δημοσιεύθηκε την Παρασκευή. Η Boeing δήλωσε επίσης ότι βελτίωσε το σύστημα «Speak Up» για να ενθαρρύνει τους εργαζόμενους να αναφέρουν τις ανησυχίες τους για τον χώρο εργασίας.

Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό, δήλωσε στο «Squawk Box Asia» του CNBC ο Μάικ Μπόιντ, πρόεδρος και συνιδρυτής της εταιρείας συμβούλων αερομεταφορών Boyd Group International.
«Όλο το διοικητικό συμβούλιο θα έπρεπε να είχε απολυθεί», δήλωσε. «Ο νέος διευθύνων σύμβουλος και οι νέοι άνθρωποι εκεί μέσα λένε ότι κάνουν κάτι, αλλά αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα».

Χωρίς παραδόσεις αεροσκαφών από την Boeing, αεροπορικές εταιρείες όπως η Southwest, η Wizz Air και η Ryanair ξοδεύουν χρήματα που «δεν ήθελαν να ξοδέψουν για να επισκευάσουν αεροπλάνα που επρόκειτο να αποσύρουν», δήλωσε ο ίδιος.

Ο Πιτ Μπούτιτζετζ, ο υπουργός Μεταφορών των ΗΠΑ, δήλωσε ότι η Boeing έχει «πολύ περισσότερη» δουλειά να κάνει, σύμφωνα με το Reuters.

«Η αλλαγή κουλτούρας στην Boeing είναι κάτι που είναι σε εξέλιξη», δήλωσε. «Ο μόνος τρόπος για να την αξιολογήσουμε πλήρως θα είναι να δούμε ότι μπορούν να βελτιώνουν με συνέπεια τα αποτελέσματα».

Ο Τζον Γκραντ, επικεφαλής αναλυτής της εταιρείας πληροφοριών αεροπορίας OAG, δήλωσε ότι οι βελτιώσεις στην Boeing είναι απίθανο να έρθουν πριν από το τέλος του 2025, το νωρίτερο. Ωστόσο, «τα οικονομικά και οι εργασιακές σχέσεις είναι ένα άλλο θέμα», είπε.

Η Boeing δεν έχει εμφανίσει κέρδη από το 2018. Η εταιρεία έχει υποστεί άλλη μια οπισθοδρόμηση στην παραγωγή μετά την έναρξη απεργίας επτά εβδομάδων από τους μηχανολόγους της, η οποία έληξε τον Νοέμβριο με τους εργαζόμενους να εξασφαλίζουν μια σταδιακή αύξηση των μισθών κατά 38%.

Εκπρόσωπος της Boeing δήλωσε στο CNBC ότι η εταιρεία επικεντρώνεται στη σταθεροποίηση της επιχείρησης και στην εφαρμογή του «Σχεδίου Ασφάλειας και Ποιότητας». Ο εκπρόσωπος επεσήμανε δώδεκα ενέργειες στις οποίες προχώρησε η Boeing το 2024, από τις αλλαγές στην ηγεσία του διοικητικού της συμβουλίου και την εξαγορά της Spirit AeroSystems μέχρι την επέκταση του εργοστασίου της στη Νότια Καρολίνα για την αύξηση της παραγωγής των αεροσκαφών 787.

Παρά ταύτα, τα προβλήματα στην αεροπορική βιομηχανία υπερβαίνουν κατά πολύ την Boeing, δήλωσε ο Μπρένταν Σόμπι, ανεξάρτητος αναλυτής της Sobie Aviation.

Από τις ελλείψεις ανταλλακτικών έως τη συντήρηση των κινητήρων, είπε, «πρόκειται για ολόκληρο το οικοσύστημα των εταιρειών που βρίσκονται γύρω από τη βιομηχανία».

«Ήταν μια πολύ δύσκολη περίοδος και δεν υπάρχουν σημάδια ότι αυτό θα σταματήσει σύντομα», είπε. «Πρόκειται για προβλήματα που θα χρειαστούν χρόνια -όχι ένα μόνο έτος- για να επιλυθούν».

Ο ίδιος δήλωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες είναι ιδιαίτερα απογοητευμένες από τα προβλήματα αξιοπιστίας και συντήρησης των κατασκευαστών κινητήρων Pratt & Whitney και Rolls-Royce.

Τα προβλήματα στους κινητήρες αναγκάζουν πολλές αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Hawaiian Airlines και Spirit Airlines, να καθηλώσουν τμήματα του στόλου τους, δήλωσε ο Μπόιντ.

Αυτό θα καταστήσει πιο δύσκολο να βρεθούν προσφορές σε αεροπορικά εισιτήρια το 2025, είπε. «Αν ψάχνετε για πραγματικά φθηνότερους ναύλους εκεί έξω, δεν νομίζω ότι ακόμη και ο κ. Ο’Λίρι της Ryanair μπορεί να το υποσχεθεί αυτό», είπε.

Ο Σκοτ Κις, ιδρυτής της ιστοσελίδας αεροπορικών ταξιδιών Going, δήλωσε ότι οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων πιθανότατα θα αυξηθούν το 2025. Σε ανάρτησή του στις 30 Δεκεμβρίου, ο ίδιος περιέγραψε πώς έχει αλλάξει το κόστος των πτήσεων προς, από και εντός των Ηνωμένων Πολιτειών μετά την πανδημία με την παρακάτω λίστα:

2020: -17%

2021: -4%

2022: +36%

2023: -12%

2024: +5%

Ωστόσο, ο Σόμπι δήλωσε ότι τα προβλήματα χωρητικότητας που προκαλούνται από τις καθηλωμένες πτήσεις μπορεί να αντισταθμιστούν από την αύξηση των πτήσεων, ιδίως στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, όπου ο κλάδος εξακολουθεί να ανακάμπτει από την πανδημία.

Συμπλήρωσε ότι οι τιμές των αεροπορικών ναύλων ομαλοποιούνται σε επίπεδο υψηλότερο από τις τιμές πριν από την πανδημία, αλλά κάτω από τα επίπεδα του 2022. Το τρέχον έτος μπορεί να φέρει κάποια βελτίωση, είπε, αλλά «συνολικά, αυτές οι προκλήσεις εξακολουθούν να παραμένουν».

Αναλυτές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleEurojackpot: Τα αποτελέσματα της κλήρωσης της Παρασκευής
Next Article Θέσεις πτυχιούχων φυσικής αγωγής στο Δήμο Πολυγύρου

Related Posts

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025

Μπορεί η Ευρώπη να ξεπεράσει την κρίση του υπερτουρισμού;

15 Ιουνίου, 2025

ΗΠΑ: Σημαντική ανάκαμψη στην καταναλωτική εμπιστοσύνη μετά το σοκ των δασμών Τραμπ

14 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.