• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Αναζητώντας εργασία στο μάρκετινγκ: Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι GenZers
Πλανήτης

Αναζητώντας εργασία στο μάρκετινγκ: Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι GenZers

18 Μαρτίου, 2024Updated:18 Μαρτίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
An overwhelmed businessman.
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στις μέρες μας, η εύρεση εργασίας για τους απόφοιτους σχολών μάρκετινγκ αποτελεί πραγματική πρόκληση.

Οι εταιρείες προτιμούν άτομα, που έχουν λάβει το πτυχίο τους από σχολές οικονομικών και διοίκησης επιχειρήσεων. Οι απόφοιτοι μάρκετινγκ δεν έχουν την ίδια ζήτηση στην αγορά εργασίας. Σύμφωνα με την Handshake, πλατφόρμα εύρεσης εργασίας, που απευθύνεται σε προπτυχιακούς φοιτητές, οι αιτήσεις για θέσεις εργασίας μάρκετινγκ έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί από το 2021.

Η αυξημένη ζήτηση σε αυτόν τον τομέα προκαλεί κορεσμό. Στο μεταξύ, ο έντονος ανταγωνισμός σε συνδυασμό με την είσοδο της τεχνητής νοημοσύνης στον χώρο, έχει καταστήσει την εύρεση εργασίας ακόμα πιο περίπλοκη.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι απόφοιτοι μάρκετινγκ βρίσκονται, συχνά, να εργάζονται σε θέσεις χαμηλού επιπέδου, πολλά χρόνια μετά την αποφοίτησή τους. Η απαίτηση για προηγούμενη εμπειρία ακόμα και σε θέσεις εργασίας μάρκετινγκ χαμηλού επιπέδου έχει καταστήσει την είσοδο στον τομέα ακόμα πιο απαιτητική για τους νεοεισερχόμενους. Αυτή η κατάσταση έχει αλλάξει ριζικά το πεδίο του μάρκετινγκ, με τις εταιρείες να απαιτούν, πλέον, τεχνικές γνώσεις και δεξιότητες, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη έχει αναλάβει μέρος των καθηκόντων, που πριν εκτελούνταν από τους υπαλλήλους.

Σε αντίθεση, άλλες ειδικότητες εντός του χώρου της επιχειρηματικότητας παραμένουν πολύ πιο ελκυστικές για τους νέους εργαζομένους. Για παράδειγμα, απόφοιτοι σχολών διοίκησης επιχειρήσεων καθώς και οι λογιστές βρίσκουν πιο εύκολα επαγγελματικές ευκαιρίες.

Οι προκλήσεις και οι δυσκολίες με τις οποίες έρχονται αντιμέτωποι οι απόφοιτοι μάρκετινγκ είναι εμφανείς, ιδίως, στην αμερικανική αγορά εργασίας. Ο Άντριου Χάνσον, επικεφαλής έρευνας στο Strada, επισήμανε έλλειψη συντονισμού μεταξύ πανεπιστημίων και εργοδοτών. «Υπάρχει μια γενική έλλειψη συμφωνίας σε ολόκληρο το σύστημα», δηλώνει. «Οι καθηγητές δεν έχουν απαραίτητα μια ισχυρή αίσθηση του τι αναζητούν οι εργοδότες όσον αφορά τις συγκεκριμένες δεξιότητες που διδάσκουν», εξηγεί.

Απογοητευμένη από την αναζήτηση εργασίας, η Σιμόν σκοπεύει να επιστρέψει στο πανεπιστήμιο για ένα δεύτερο πτυχίο στην πολιτική επικοινωνία. «Δεν νομίζω ότι το πτυχίο μου στο μάρκετινγκ μπορεί να με οδηγήσει όπου θέλω να πάω. Δεν μπορώ να κάνω αυτό για το υπόλοιπο της ζωής μου», είπε.

Οι νέοι φοιτητές συχνά δεν γνωρίζουν την πραγματική ζήτηση της αγοράς για συγκεκριμένες ειδικότητες στον χώρο της επιχειρηματικότητας. Πολλοί επιλέγουν ειδικότητες όπως το μάρκετινγκ με την ελπίδα σταθερής απασχόλησης και ευκαιριών ανέλιξης, ωστόσο, στην πραγματικότητα, αυτό δεν υφίσταται, με αποτέλεσμα να απογοητεύονται. 

Σε αυτό το επαγγελματικό τοπίο, η προετοιμασία και η σωστή επιλογή καριέρας διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο για τη μελλοντική αποκατάσταση των νέων. Η επένδυση σε εκπαίδευση που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς εργασίας μπορεί να αποδειχθεί ο καλύτερος δρόμος για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία.

featured
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΧρυσή αποζημίωση $42 εκατ. σε μοτοσυκλετιστή – θύμα οχήματος της Tesla
Next Article Γιατί η Moody's δεν μας αναβάθμισε τώρα και πόσο κοστίζει το "κουστούμι πολυτελείας" που... έραψε ο Χατζηδάκης στον στρατεύσιμο Κασσελάκη

Related Posts

Πόσο πραγματική είναι η απειλή του Ιράν να κλείσει τα Στενά του Ορμούζ; Διχασμένοι οι αναλυτές, μιλούν για «παγκόσμιο σοκ» ή γι' «αυτογκόλ» της Τεχεράνης

16 Ιουνίου, 2025

Μισθωτήρια ακινήτων: Η προθεσμία αποδοχής για ενοικιαστές και συνιδιοκτήτες λήγει σύντομα

16 Ιουνίου, 2025

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.