• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»«Άνοστο» κρέας: Αυξήσεις 30% μέσα σε έναν χρόνο – Τα «τρικ» των σούπερ μάρκετ
Οικονομία

«Άνοστο» κρέας: Αυξήσεις 30% μέσα σε έναν χρόνο – Τα «τρικ» των σούπερ μάρκετ

1 Φεβρουαρίου, 2023Updated:1 Φεβρουαρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Tην ώρα που τα στοιχεία της Eurostat προκαλούν προβληματισμό στους καταναλωτές οι οποίοι είναι διστακτικοί στις αγορές τους ακόμη και σε βασικά προϊόντα, οι αυξήσεις στο κρέας και σε άλλα τρόφιμα είναι διαδοχικές, με την αύξηση για παράδειγμα στο μοσχαρίσιο κρέας μέσα σε μόλις έναν χρόνο να έχει φτάσει ακόμη και το 30%.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με ρεπορτάζ του OPEN οι καταναλωτές εκφράζουν τον προβληματισμό τους για τις τιμές σε κρεοπωλεία και σούπερ μάρκετ ενώ τα στατιστικά δείχνουν ότι το βοδινό κρέας στην Ελλάδα ακρίβυνε τον Δεκέμβριο κατά 18,7% όταν ο μέσος όρος αυξήσεων στην Ευρωζώνη ήταν 13,2%.

Το χοιρινό ακρίβυνε στην Ελλάδα το 2022 κατά 19,7% με τον μέσο όρο αυξήσεων στην Ευρωζώνη να αγγίζει το 15,9%, ενώ στο αιγοπρόβειο οι ανατιμήσεις έφτασαν στο 10,1% από 9,3% στη ζώνη του ευρώ.

Συνεπώς οι καταναλωτές έχουν μειώσει κατά πολύ την ποσότητα του κρέατος που αγοράζουν.

Παράλληλα συνεχίζονται τα «τρικ» των σούπερ μάρκετ με τη μείωση της ποσότητας σε συσκευασμένα προϊόντα και γι’ αυτό, το υπουργείο ανάπτυξης αναμένεται να προχωρήσει τις επόμενες ημέρες σε ρύθμιση, ώστε να υπάρχει υποχρεωτικά ειδική ευκρινής σηματοδότηση της τιμής ανά κιλό.

Πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ έδειξε πως το 55% των καταναλωτών δηλώνει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου, ενώ το 25% δηλώνει ότι έχει χρησιμοποιήσει χρήματα από τις αποταμιεύσεις του προκειμένου να καλύψει τις αγορές του.

σούπερ μάρκετ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΒΕΑ: Θηλιά για τους μικρομεσαίους η αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών - Ζητά ενεργοποίηση των 120 δόσεων
Next Article e-ΕΦΚΑ: Επιστροφή εισφορών, ύψους 13,3 εκατ. ευρώ, σε χιλιάδες επαγγελματίες

Related Posts

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025

Μπορεί η Ευρώπη να ξεπεράσει την κρίση του υπερτουρισμού;

15 Ιουνίου, 2025

ΗΠΑ: Σημαντική ανάκαμψη στην καταναλωτική εμπιστοσύνη μετά το σοκ των δασμών Τραμπ

14 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.