Η Inditex, μητρική εταιρεία της Zara, θα ανοίξει δύο φυσικά καταστήματα Bershka στις Ηνωμένες Πολιτείες, σηματοδοτώντας την είσοδο του νεανικού brand σε μια από τις σημαντικότερες αγορές παγκοσμίως.
«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η Bershka, έπειτα από μια ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο στις ΗΠΑ, θα ανοίξει το 2026 τα πρώτα δύο καταστήματά της στην περιοχή του Μαϊάμι», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Όσκαρ Γκαρθία Μαθεϊράς κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης αποτελεσμάτων.
Η κίνηση επιβεβαιώνει τη στρατηγική διεύρυνσης του ισπανικού ομίλου στην αμερικανική αγορά, η οποία είναι η δεύτερη μεγαλύτερή του σε πωλήσεις, παρότι διαθέτει περιορισμένο δίκτυο φυσικών σημείων. Η προσθήκη της Bershka δίνει στην Inditex ένα ακόμη κανάλι για να προσεγγίσει νεότερους καταναλωτές, καθώς επεκτείνεται πέρα από τη Zara, η οποία εξακολουθεί να παράγει πάνω από τα δύο τρίτα των συνολικών της εσόδων.
Τον περασμένο χρόνο, η Inditex άνοιξε κατάστημα Massimo Dutti —του πιο upscale brand της— στο Aventura Mall του Μαϊάμι, ενώ το Zara Home παραμένει διαθέσιμο στο αμερικανικό κοινό μόνο διαδικτυακά. Η επέκταση του ομίλου στις ΗΠΑ μέχρι τώρα επικεντρώνεται κυρίως στη Zara, με νέα καταστήματα και ανακαινισμένα flagship σε πόλεις όπως το Ντάλας, Λος Άντζελες και Λας Βέγκας. Η Zara θα εγκαινιάσει αυτή την εβδομάδα νέο κατάστημα στο Σάρλοτ της Βόρειας Καρολίνας και ανακαινισμένο κατάστημα στη Βοστόνη.
«Στις ΗΠΑ έχουμε μικρό μερίδιο αγοράς και πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη βρίσκεται στα δικά μας χέρια, χωρίς να εξαρτάται από την πορεία της ευρύτερης αγοράς», ανέφερε ο Μαθεϊράς.

