• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Black Friday 2022: Ετοιμάζεται η αγορά για τη «μάχη» με τις προσφορές - Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
Οικονομία

Black Friday 2022: Ετοιμάζεται η αγορά για τη «μάχη» με τις προσφορές - Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

19 Νοεμβρίου, 2022Updated:19 Νοεμβρίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Το «σήμα» για την έναρξη της Black Friday περιόδου που φέτος φαίνεται ότι θα είναι μεγαλύτερη από κάθε άλλη χρονιά, έδωσαν οι μεγάλες αλυσίδες με προϊόντα τεχνολογίας, ηλεκτρικές και οικιακές συσκευές, που έβγαλαν στον «αέρα» τις πρώτες προσφορές τους την επόμενη Κυριακή.

Μέσα στην εβδομάδα στη «μάχη» των προσφορών μπήκαν σταδιακά και αλυσίδες από τον κλάδο της ένδυσης και της υπόδησης, των αθλητικών ειδών, των καλλυντικών, προϊόντων για το σπίτι κτλ με την αγορά να προθερμαίνεται από πολύ νωρίς ενόψει της 25ης Νοεμβρίου.

Ουσιαστικά το τριήμερο από την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου έως και την Κυριακή 27 Νοεμβρίου οπότε και θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά αναμένεται η κορύφωση των προσφορών της Βlack Friday, από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

Παράλληλα, τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου ακολουθεί η Cyber Monday για να ολοκληρωθεί μια εκπτωτική περίοδος σχεδόν 15 ημέρων.

Μόλις 37 μέρες πριν από τα Χριστούγεννα, στη Θεσσαλονίκη ελάχιστα είναι τα καταστήματα που έχουν στολίσει τις βιτρίνες τους, ενώ οι καταναλωτές περιμένουν την Black Friday, ημέρα μεγάλων προσφορών.

Αλυσίδες και ηλεκτρονικά καταστήματα προσφέρουν τιμές χαμηλότερα έως 60% κατά μέσο όρο σχεδόν στα περισσότερα είδη, από τηλεοράσεις και laptop μέχρι κινητά τηλέφωνα και ψυγεία, επεκτείνοντας την περίοδο της Black Friday σε 15νθήμερο.

Οι μικρές επιχειρήσεις χωρίς διαφημιστικό budget υστερούν σε ανταγωνιστικότητα.

Black Friday 2022 featured
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleAirbnb: Σε φορο-ελεγκτικό κλοιό 130.000 ακίνητα
Next Article Τζεφ Μπέζος για οικονομία: Μην αγοράζετε τίποτα, αφήστε κάτι στην άκρη

Related Posts

Ακίνητα: Τα επόμενα επενδυτικά hot spots - Οι περιοχές που δίνουν υψηλές αποδόσεις

16 Ιουνίου, 2025

ΤτΕ: «Βλέπει» πληθωρισμό 2,5% το 2025 στην Ελλάδα - Πιέσεις από ενοίκια, έμμεσους φόρους και μισθούς

16 Ιουνίου, 2025

JP Morgan: «Βλέπει» ανάπτυξη 2,2% για την Ελλάδα το 2025 και 2% το 2026 - Ποντάρει στα ελληνικά ομόλογα

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.