• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Black Friday: Σε καταναλωτικό «όργιο» επιδόθηκαν οι Αμερικανοί – Σημειώθηκε ρεκόρ online αγορών
Πλανήτης

Black Friday: Σε καταναλωτικό «όργιο» επιδόθηκαν οι Αμερικανοί – Σημειώθηκε ρεκόρ online αγορών

26 Νοεμβρίου, 2023Updated:26 Νοεμβρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν το ποσό ρεκόρ των 9,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων online στις ΗΠΑ για την Black Friday, ανέφερε η Adobe Analytics, προσφέροντας ένα θετικό σημάδι για τους λιανοπωλητές που αντιμετωπίζουν χαμηλές προβλέψεις πωλήσεων για την εορταστική περίοδο.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η ζήτηση για ηλεκτρονικά είδη, έξυπνα ρολόγια, τηλεοράσεις και ηχητικό εξοπλισμό βοήθησε στην αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων της ημέρας κατά 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι. Οι καταναλωτές επέλεξαν κυρίως την επιλογή buy-now, pay-later, με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες αυτές να αυξηθούν κατά 72% σε σχέση με την εβδομάδα πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών.

Η άνοδος αυτή σηματοδοτεί ανάκαμψη από την περσινή εορταστική περίοδο, όταν ο υψηλός πληθωρισμός έπληξε τις τσέπες των καταναλωτών και οι έμποροι λιανικής έκαναν μεγάλες εκπτώσεις για να απαλλαγούν από τα φουσκωμένα αποθέματα. Φέτος, οι αγορές για τις γιορτές αποτελούν καμπανάκι για την ανθεκτικότητα των Αμερικανών καταναλωτών, καθώς οι αποταμιεύσεις της εποχής της πανδημίας μειώνονται και τα επιτόκια παραμένουν σε υψηλά επίπεδα άνω των 20 ετών.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με ξεχωριστή μέτρηση της Salesforce Inc., χάρη στα υποδήματα, τα αθλητικά είδη, την υγεία και την ομορφιά. Τα είδη ένδυσης, το σπίτι και η ομορφιά παρουσίασαν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις.

Black Friday featured
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΦυσικό αέριο: Ιστορικό υψηλό εξαγωγών της Gazprom στην Κίνα
Next Article Κλήρωση Tζόκερ 26/11/2023: Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν 5.640.000 ευρώ

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.