• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Black Friday: Τι ψάχνουν, πώς ψωνίζουν και πόσα ξοδεύουν οι Έλληνες
Οικονομία

Black Friday: Τι ψάχνουν, πώς ψωνίζουν και πόσα ξοδεύουν οι Έλληνες

25 Νοεμβρίου, 2025Updated:25 Νοεμβρίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Το 37,7% των Ελλήνων καταναλωτών δήλωσε ότι φέτος θα αγοράσει είδη ένδυσης, ενώ το 35,3% σκοπεύει να επενδύσει σε προϊόντα τεχνολογίας, γεγονός που ήταν αναμενόμενο, καθώς και πέρυσι οι δύο κατηγορίες μόδας και τεχνολογίας κατείχαν τις πρώτες θέσεις στις απαντήσεις των συμμετεχόντων, παρ’ όλο που η κατηγορία τεχνολογία πέρυσι είχε το υψηλότερο ποσοστό (38,2%). Μία μεγάλη μερίδα ερωτηθέντων (22,7%) θα αξιοποιήσει τις προσφορές και εκπτώσεις της Black Friday για να αγοράσει χριστουγεννιάτικα δώρα, ενώ το 20,3% θα αγοράσει είδη σπιτιού, σύμφωνα με έρευνα της Klarna.

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως ψηφιακή τράπεζα και πάροχος ευέλικτων πληρωμών, παρουσιάζει τα αποτελέσματα της φετινής έρευνας που πραγματοποίησε σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, σχετικά με τις αγοραστικές τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών εν όψει της Black Friday. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο 2025 σε δείγμα 1.000 καταναλωτών ηλικίας 18-77 ετών. Το 87,9% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα κάνει αγορές στην περίοδο της Black Friday, με βασικές επιλογές προϊόντα μόδας και τεχνολογίας.

Το 25,5% έχει σκοπό να κάνει αγορές, αλλά δεν έχει ακόμη αποφασίσει τι θα αγοράσει (η έρευνα ολοκληρώθηκε μία εβδομάδα πριν την Black Friday).

Η τάση των καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις online αγορές επιβεβαιώνεται και στην Black Friday. Σχεδόν 6 στους 10 (58%) δήλωσαν ότι θα κάνουν αναζήτηση και αγορά προϊόντων online, με την επιλογή αυτή να καταγράφει τα υψηλότερα ποσοστά σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Μόνο το 16,8% θα αναζητήσει προϊόντα και θα τα αγοράσει σε φυσικά καταστήματα.

Πόσα σχεδιάζουν να ξοδέψουν για τις αγορές της Black Friday φέτος;
Το 31,1% σκοπεύει να ξοδέψει 101-250€, το 26,3% θα ξοδέψει 51-100€, ενώ μόλις το 19% θα διαθέσει 251-500€. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 41,2% θα ελέγξει τις τιμές πριν από τις εκπτώσεις, ενώ το 34,3% θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά, επιβεβαιώνοντας ότι οι Έλληνες καταναλωτές παραμένουν προσεκτικοί στη διαχείριση του προϋπολογισμού τους. Επιπλέον, το 25,3% εξακολουθεί να αμφισβητεί τη γνησιότητα των εκπτώσεων, ποσοστό που έχει μειωθεί από το περσινό 32%, δείχνοντας ότι είναι μεν επιφυλακτικοί αλλά σε μικρότερο βαθμό.

Ως προς τους τρόπους πληρωμής, οι καταναλωτές θα επιλέξουν:

  • Χρεωστική κάρτα: 54,9%

  • Πιστωτική κάρτα: 19,9%

  • Μετρητά: 18,9%

Η δυναμική των ευέλικτων, άτοκων επιλογών πληρωμής (Buy Now, Pay Later) ενισχύεται, καθώς η χρήση τους αυξήθηκε κατά 28,89% σε σχέση με πέρυσι. Η συνεχής αυτή στροφή αναδεικνύει την προτίμηση των καταναλωτών στις ευέλικτες λύσεις της Klarna, οι οποίες επιτρέπουν ασφαλείς αγορές με επιλογή πληρωμής σε 3 άτοκες δόσεις, σε 30 ημέρες ή πλήρη εξόφληση. Με τις υπηρεσίες της, η Klarna διευκολύνει τους καταναλωτές να αξιοποιήσουν τις προσφορές της Black Friday με μεγαλύτερη ευελιξία.

Black Friday Klarna επιλογές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleEurostat: Μόνο Ελλάδα και Ιταλία με μείωση εισοδήματος τα τελευταία 20 χρόνια
Next Article Συνήγορος Καταναλωτή: Συμβουλές για ασφαλείς Black Friday και Cyber Monday αγορές

Related Posts

ΕΝΦΙΑ 2026: Οι κρίσιμες προϋποθέσεις για εκπτώσεις έως 20%

25 Νοεμβρίου, 2025

Κώτσηρας: Με μόνιμα μέτρα η καλή πορεία της οικονομίας επιστρέφει στους πολίτες

25 Νοεμβρίου, 2025

Συνήγορος Καταναλωτή: Συμβουλές για ασφαλείς Black Friday και Cyber Monday αγορές

25 Νοεμβρίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.