• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Capital: Η ναυτιλιακή του ομίλου Μαρινάκη εκδίδει 5ετές ομόλογο 150 εκατ. στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Ειδήσεις

Capital: Η ναυτιλιακή του ομίλου Μαρινάκη εκδίδει 5ετές ομόλογο 150 εκατ. στο Χρηματιστήριο Αθηνών

11 Οκτωβρίου, 2021Updated:11 Οκτωβρίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Με στόχο τη χρηματοδότηση του επενδυτικού προγράμματος για την επέκτασή της στον τομέα της μεταφοράς LNG, η Capital Product Partners L.P. του ομίλου Μαρινάκη προχωρά στην έκδοση πενταετούς ομολόγου, συνολικού ύψους 150 εκατ. ευρώ, στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Πρόκειται για το δεύτερο ομόλογο του ελληνικού εφοπλισμού μέσω του Χρηματιστηρίου Αθηνών, ενώ όπως όλα δείχνουν, η έγκριση του ενημερωτικού δελτίου από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς είναι θέμα ημερών. Το ύψος της έκδοσης της ναυτιλιακής συμφερόντων του ομίλου Μαρινάκη είναι μεγαλύτερο από τα 100 εκατ. ευρώ του ομολόγου της Costamare.

Η Capital Product Partners L.P. Remaining, που στο δεύτερο τρίμηνο του 2021 κατέγραψε αύξηση 400% των κερδών της, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 35,4 εκατ. δολάρια έναντι των 8,7 εκατ. δολαρίων στο αντίστοιχο διάστημα του 2020, είναι εισηγμένη από το 2007 στον NASDAQ, διαχειρίζεται συνολικά 19 πλοία διαφόρων κατηγοριών και ετοιμάζεται να αλλάξει σελίδα με αιχμή του δόρατος τα τρία νέα πλοία μεταφοράς LNG που ενέταξε στον στόλο της το τελευταίο διάστημα.

Η εταιρεία προσανατολίζεται σε επενδύσεις στην αειφόρο ναυτιλία, υλοποιώντας ένα στρατηγικό επενδυτικό πλάνο για την «πράσινη» ανανέωση του στόλου της, ύψους 1,2 δισ. ευρώ, με την αγορά τριών υπερσύγχρονων LNG Carriers, χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα, με δικαίωμα απόκτησης τριών επιπλέον.

Τα νέα πλοία κινούνται με καύσιμο το φυσικό αέριο το οποίο παράγει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, σε σχέση με το πετρέλαιο, ενώ είναι και αποδοτικότερα ενεργειακά. Με την ένταξή των τριών LNG Carriers στον στόλο της CPLP, ο οποίος αριθμεί συνολικά 19 σύγχρονα πλοία με μέσο όρο ηλικίας κάτω των 9 ετών, η εταιρεία μείωσε περίπου 10% το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα σε λιγότερο από έναν χρόνο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι προ ημερών, η Capital Gas, ενίσχυσε τον στόλο της με ένα νεότευκτο LNG Carrier, χωρητικότητας 174.000 κ.μ. Ο «Ασκληπιός», όπως ονομάζεται το νέο πλοίο, είναι ίδιο με τα 3 πλοία που έχει εξαγοράσει η Capital Product Partners και ένα από τα εννέα αδελφά πλοία LNG Carriers, του Ομίλου Μαρινάκη, συνολικής μεταφορικής ικανότητας περίπου 1,6 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων LNG.

Το νέο πλοίο, που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα, θεωρείται ιδιαίτερα υψηλής απόδοσης στην κατηγορία του, καθώς διαθέτει σύγχρονες μηχανές τύπου XDF, ενώ είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου.

Επιπλέον, χρησιμοποιεί ως καύσιμο το φυσικό αέριο, η χρήση του οποίου στη ναυτιλία μειώνει τις εκπομπές CO2 πάνω από το 20%, σε σχέση με το πετρέλαιο, ενώ έχει μηδενικές εκπομπές SOX (Sulphur Oxide) και άλλων αερίων θερμοκηπίου. O «Ασκληπιός» έχει ήδη ναυλωθεί στην εταιρεία Cheniere για περίοδο έως και 6 ετών, εξασφαλίζοντας υψηλές και εγγυημένες αποδόσεις για την Capital Gas.

Το νεότευκτο σκάφος αποτελεί τμήμα ενός μεγάλου επενδυτικού προγράμματος ύψους άνω των €1,8 δισ. ευρώ, του Ομίλου Μαρινάκη, με στόχο την «πράσινη» ανανέωση του στόλου του ομίλου Capital . Οι επενδύσεις σε νέα πλοία με σύστημα πρόωσης το LNG συνιστούν ένα σημαντικό βήμα προς τη περαιτέρω μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του Ομίλου για την ενεργή μετάβαση στη ναυτιλία μηδενικού άνθρακα και παράλληλα, διαφοροποιούν το πεδίο δραστηριότητας του με την επέκταση στην αγορά μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, η οποία γνωρίζει εκρηκτική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, λόγω της κρισιμότητάς του τελευταίου στην ενεργειακή μετάβαση.

Capital Product Partners L.P.
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑκρίβεια: Οι ανατιμήσεις βάζουν «φωτιά» στα τρόφιμα – Ποια παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση
Next Article Προσλήψεις 2 υπαλλήλων στο Δήμο Σαλαμίνας

Related Posts

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025

ΕΤΑΔ: Παράδοση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στο νέο μισθωτή

16 Ιουνίου, 2025

Γεύμα της Εθνικής Τράπεζας με αντιπροσωπεία του πανεπιστημίου του Yale

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.