• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Χρήμα»Business World»Deutsche Welle: Πόσο «καθαρά» είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Business World

Deutsche Welle: Πόσο «καθαρά» είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

30 Δεκεμβρίου, 2017Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Από το 2040 η Βρετανία απαγορεύει τις πωλήσεις νέων οχημάτων με κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ. Όμοιες αποφάσεις έλαβαν Γαλλία και Νορβηγία.

Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου σχεδιάζεται μια ποσόστωση για ηλεκτρικά οχήματα, ενώ στη Γερμανία δεν έχουν ληφθεί σημαντικές αποφάσεις, μέχρι σήμερα τουλάχιστον, σε πολιτικό επίπεδο. Γεγονός πάντως είναι ότι τα περιθώρια για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στενεύουν.

Κατά την εκτίμηση του Κλάους Ντολ από το Ινστιτούτο Φραουενχόφερ, σε βάθος χρόνου θα αναγκαστούμε να σταματήσουμε την χρήση ορυκτών καυσίμων, μιας και δεν θα είμαστε σε θέση να ελέγξουμε τις επιπτώσεις που έχουν στο περιβάλλον. Την ίδια στιγμή όμως τονίζει ότι «χωρίς καθαρό ρεύμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα υπάρχει σημαντικό όφελος για το περιβάλλον.

Αυτό οφείλεται στην ενεργειοβόρα παραγωγή μπαταριών. Οι επιπτώσεις για το περιβάλλον είναι σημαντικές. Σε περίπτωση μάλιστα που η φόρτιση των μπαταριών γίνεται με ενέργεια από εργοστάσια άνθρακα τότε δεν θα υπάρχει πια σχεδόν κανένα όφελος σε σύγκριση με ένα μικρό, καθαρό, βενζινοκινητήρα».

«Οι συμβατικοί κινητήρες θα υπάρχουν πολλές δεκαετίες ακόμα»

Διαφορετική άποψη εκφράζει ο Ρόλαντ Μπάαρ, μηχανολόγος και καθηγητής στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου. Πιστεύει ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα υπάρχει για πολλές δεκαετίες ακόμα και επικρίνει το ότι από την δημόσια συζήτηση για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης απουσιάζει μια «συνολική θεώρηση».

Ο Γερμανός καθηγητής υπενθυμίζει ότι μόλις το 4% των ρύπων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου προέρχονται από την κυκλοφορία αυτοκινήτων: «Κάνουμε λες και η ηλεκτροκίνηση αποτελεί πανάκεια.

Όλα εξαρτώνται από την «οικολογική στροφή», πως δηλαδή θα περάσουμε από τα ορυκτά καύσιμα σε εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Μολονότι δεν έχουμε δώσει απάντηση σε αυτό το μείζον ζήτημα, προτρέχουμε, και θέλουμε να καταργήσουμε τους συμβατικούς κινητήρες χωρίς να έχουμε επί της ουσίας μια βιώσιμη εναλλακτική λύση».

Ο Γερμανός ειδικός, Ρόλαντ Μπάαρ, θεωρεί ότι το πρόβλημα θα μπορούσε να επιλυθεί σε σημαντικό βαθμό, με καύσιμα που βασίζονται σε συνθετικές μορφές υδρογονάνθρακα. Η διαδικασία, όπως λέει ο Γερμανός καθηγητής, είναι ακριβή, αλλά αποδοτική, μιας και καθιστά εφικτή την αποθήκευση ενέργειας και διασφαλίζει και στο μέλλον την κυκλοφορία των οχημάτων.

ΠΗΓΗ: Deutsche Welle

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΣτουρνάρας: Να αποσαφηνιστούν, η μορφή της εποπτείας και οι όροι στήριξης των εταίρων
Next Article Η κλήρωση του Λοττο 31/12/2017

Related Posts

Γιατί προσπερνούν τους GenX στην εταιρική διαδοχή

11 Αυγούστου, 2025

Από τις startups στις βίλες: Πως δημιουργήθηκε σε χρόνο ρεκόρ η νέα γενιά AI δισεκατομμυριούχων

11 Αυγούστου, 2025

ΑΑΔΕ - Επιχείρηση «Κρουαζιέρα θα σε πάω»: Φοροδιαφυγή σε ημερόπλοια της Σαντορίνης

11 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.