• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Die Welt: Παρά την κρίση, η Ελλάδα παραμένει πρώτη στην εμπορική ναυτιλία
Ειδήσεις

Die Welt: Παρά την κρίση, η Ελλάδα παραμένει πρώτη στην εμπορική ναυτιλία

17 Απριλίου, 2018Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Πρωταθλήτρια παραμένει η Ελλάδα στην εμπορική ναυτιλία, παρά την κρίση που μαίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια.

Στο γεγονός αναφέρεται η γερμανική εφημερίδα Die Welt, που αναφέρει ότι ο ελληνικός στόλος έχει αξία 100 δισ. Ευρώ, αναφέρει το protothema.

«Η Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση, με στόλο αξίας 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, είναι η υπ΄ αριθμόν ένα χώρα στην παγκόσμια κατάταξη των εμπορικών στόλων - ακολουθούμενη από κοντά από την Ιαπωνία και την Κίνα. Στην κατάταξη ακολουθούν οι ΗΠΑ, η Σιγκαπούρη, η Νορβηγία και η Γερμανία. Ιδιαίτερα, τα ελληνικά πετρελαιοφόρα (35,7 δισ. δολάρια) συμβάλλουν στο αποτέλεσμα αυτό», αναφέρει το δημοσίευμα, επικαλούμενο τα πρόσφατα στοιχεία πλοίων της «Vesselsvalue», γράφει η «Die Welt»

Μέχρι στιγμής, το μεγαλύτερο στόλο εμπορευματοκιβωτίων είχε η Γερμανία. Όμως, στη θέση της πλέον έχει μπει η Κίνα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η αιτία της αλλαγής είναι η δεκαετής κρίση της ναυτιλίας.

Τα στοιχεία της «Vesselsvalue» του Λονδίνου δείχνουν ότι η αξία των κινεζικών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανέρχεται σε 21,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η αξία των γερμανικών αντιστοιχεί «μόνο» στα 18,7 δισ. Δολάρια.

«Ωστόσο, η "Vesselsvalue" έχει συμπεριλάβει και παραγγελίες πλοίων. Οι κινεζικές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν έχει κάνει πρόσφατα παραγγελίες ύψους 4,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η κατάσταση των παραγγελιών των γερμανικών εταιρειών, ωστόσο με 29 παραγγελίες ύψους 41 δισ. δολαρίων είναι μάλλον μέτρια. Οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν την τάση του κλάδου: η Κίνα χρειάζεται γιγαντιαία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που διαθέτουν χώρο για έως και 20.000 εμπορευματοκιβώτια», αναφέρει το δημοσίευμα.

Αντίθετα, η Γερμανία και άλλες χώρες στρέφονται προς τα μεσαίου μεγέθους φορτηγά, καθώς είναι δύσκολη η χρηματοδότηση για αγορά νέων εμπορικών πλοίων στη Γερμανία. «Αυτό οφείλεται κυρίως στην πώληση του πρώην μεγαλύτερου χρηματοδότη πλοίων της χώρας, της HSH Nordbank. Και η έξοδος της Commerzbank από την επιχείρηση έχει επίσης αρνητικό αντίκτυπο. Η Γερμανία απειλείται να χάσει σε σημασία και επιρροή σε παγκόσμια σύγκριση. Παρ 'όλα αυτά, η σημασία της βιομηχανίας στη χώρα είναι ακόμα μεγάλη. Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Γερμανών Εφοπλιστών, οι εταιρείες συμβάλλουν με περίπου 30 δισ. ευρώ στην προστιθέμενη αξία της Γερμανίας» αναφέρει το δημοσίευμα.

ναυτιλία
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΙωάννινα: Μαθητές κατασκεύασαν δορυφόρο και θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό!
Next Article Τουριστικό ρεύμα στην Ελλάδα από τις ΗΠΑ φέρνει το συνέδριο της Asta

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.