• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Δημοπρασία: Μια συλλεκτική Ferrari βγαίνει στο σφυρί
Πλανήτης

Δημοπρασία: Μια συλλεκτική Ferrari βγαίνει στο σφυρί

19 Ιουνίου, 2023Updated:19 Ιουνίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Μια πανέμορφη, συλλεκτική Ferrari 250GT, δημιούργημα του οίκου Boano, θα δημοπρατηθεί στις 8 Ιουλίου στο Μονακό, με την τιμή της να κυμαίνεται από 1,39 έως 2,14 εκατομμύρια δολάρια.

Το εκλεπτυσμένο, αγωνιστικών προδιαγραφών, Grand Turismo, είναι δημιούργημα του Μάριο Φελίτσε Μποάνο από το μακρινό 1956 και διακρίθηκε στα χέρια του σπουδαίου οδηγού της εποχής Ζαν ντε Βρουμ.

Ουσιαστικά ο Μποάνο, πήρε την άδεια της Ferrari, για να τροποποιήσει το πρωτότυπο του 1954, που παρουσίασε ο Πινινφαρίνα. Βασικός στόχος του Ιταλού κατασκευαστεί ήταν να μειώσει σημαντικά το βάρος του αμαξώματος.

Το κατάφερε χαμηλώνοντας αισθητά την οροφή (Low Roof) και χρησιμοποιώντας περισσότερο αλουμίνιο και λιγότερο ατσάλι. Επιτρέποντας στους οδηγούς να αξιοποιήσουν περισσότερο τις «χάρες» του τρίλιτρου Colombo V12 κινητήρα.

Είναι, πραγματικά, αξιοθαύμαστο ότι αυτό το εκλεπτυσμένο αυτοκίνητο, με το μπλε μεταλλικό χρώμα, τη λευκή οροφή και τον αριστοκρατικό συνδυασμό χρωμάτων (μπλε-κρεμ) στο δερμάτινο σαλόνι, διατέθηκε για αγωνιστική χρήση.

Το αυτοκίνητο παραδόθηκε το 1956 στον Λουίτζι Κινέτι, κορυφαίο εισαγωγέα της Ferrari στις ΗΠΑ και συμμετείχε στο Grand Prix του Νάσαου, με οδηγό τον Ζαν ντε Βρουμ.

Ferrari δημοπρασία
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article60 θεσεις εργασίας στο Δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη
Next Article iPhone: Θα αναγνωρίζει τις ενδείξεις σε ταμπλό αυτοκινήτων

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Τεχνητή Νοημοσύνη και εργασία: Πώς αλλάζουν οι δεξιότητες που ζητούνται σήμερα

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.