• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Δημόσιες υπηρεσίες: Πόσες επισκέψεις αποφύγαμε το 2021 – Ρεκόρ ψηφιακών συναλλαγών
Ειδήσεις

Δημόσιες υπηρεσίες: Πόσες επισκέψεις αποφύγαμε το 2021 – Ρεκόρ ψηφιακών συναλλαγών

11 Ιανουαρίου, 2022Updated:11 Ιανουαρίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Εξήντα επισκέψεις σε δημόσιες υπηρεσίες απέφυγε κάθε ενήλικος πολίτης το 2021, όπως προκύπτει από τις περισσότερες από 566 εκατ. ψηφιακές συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης δημόσιας διοίκησης (gov.gr). Τη χρονιά που πέρασε τα συστήματα του Δημοσίου είτε παρείχαν ψηφιακές υπηρεσίες προς τους πολίτες, είτε «μίλησαν μεταξύ τους» αθροιστικά 566.962.980 φορές, σύμφωνα με τα στοιχεία του κέντρου διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.  

Το κέντρο διαλειτουργικότητας επιτρέπει, μέσω αυτοματοποιημένων κλήσεων (web services), την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ υπηρεσιών και μητρώων του Δημοσίου χωρίς άλλη ενέργεια από πλευράς του πολίτη, πέρα από τη χορήγηση της συγκατάθεσής του. Αυτού του είδους οι κλήσεις, πέρυσι, ξεπέρασαν τις 297 εκατ., όταν το 2020 είχαν περιοριστεί σε 37 εκατ. Ταυτόχρονα, το 2021 ο αριθμός των αυθεντικοποιήσεων με τη χρήση των κωδικών Taxisnet ανήλθε σε 265,1 εκατ., ενώ οι πολίτες εξυπηρετήθηκαν 4,5 εκατ. φορές χρησιμοποιώντας κωδικούς web banking.

Οι αυτοματοποιημένες κλήσεις (διαλειτουργικότητες) σε συνδυασμό με τον αριθμό των αυθεντικοποιήσεων μέσω είτε Taxisnet είτε web banking συνιστούν τις ψηφιακές συναλλαγές, οι οποίες πέρυσι υπήρξαν έξι φορές περισσότερες σε σχέση με το 2020. Το πρώτο έτος της πανδημίας οι ψηφιακές συναλλαγές ανήλθαν σε 94 εκατ., από 34 εκατ. και μόλις 8,8 εκατ. σε σχέση με το 2019 και το 2018 αντίστοιχα.

Το νέο φετινό ρεκόρ αποδίδεται στον μεγάλο αριθμό νέων εφαρμογών που προστέθηκαν στο gov.gr. Οταν η ενιαία ψηφιακή πύλη λανσαρίστηκε διέθετε 501 εφαρμογές, οι οποίες διαμορφώνονται σήμερα σε περίπου 1.300. Σημαντικό ρόλο στην έκρηξη των ψηφιακών συναλλαγών διαδραμάτισαν και οι βεβαιώσεις θετικού – αρνητικού διαγωνιστικού ελέγχου, οι δηλώσεις self tests, αλλά και η έκδοση των ευρωπαϊκών πιστοποιητικών για την COVID-19, διαδικασίες που διεκπεραιώνονται μέσω του gov.gr που βασίζεται στο κέντρο διαλειτουργικότητας. Μία από τις νέες υπηρεσίες που τέθηκαν σε λειτουργία τη φετινή χρονιά περιλαμβάνει την έκδοση συναινετικού διαζυγίου, ενώ το τελευταίο διάστημα οι άυλες συνταγές αποτελούν τη πιο δημοφιλή υπηρεσία μετά τις δηλώσεις self tests και τις σχολικές κάρτες.

«Ο αριθμός των ψηφιακών συναλλαγών έχει άμεσο αντίκρισμα στην καθημερινότητα κάθε πολίτη, καθώς έτσι μετράμε πόσες ουρές είχε τη δυνατότητα να αποφύγει. Για το 2021, μια χρονιά πανδημίας, ο αριθμός αυτός για κάθε ενήλικο πολίτη μεταφράζεται σε περίπου 60 επισκέψεις σε δημόσιες υπηρεσίες που δεν χρειάστηκε να γίνουν. Η εκθετική καμπύλη των τελευταίων ετών στις ψηφιακές συναλλαγές αντανακλά το εκθετικό άλμα που πραγματοποιεί το κράτος στον ψηφιακό μετασχηματισμό, με επίκεντρο το gov.gr», δήλωσε ο υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.

δημόσιες υπηρεσίες
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚλήρωση Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί
Next Article 7 θέσεις συμβασιούχων στην ΕΦΑ Τρικάλων

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.