• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Δημόσιος Τομέας»Δημόσιο: Αξιολόγηση από τους πολίτες
Δημόσιος Τομέας

Δημόσιο: Αξιολόγηση από τους πολίτες

21 Οκτωβρίου, 2024Updated:21 Οκτωβρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών, υπό τον Θ. Λιβάνιο, προωθεί την εφαρμογή μιας πλατφόρμας αξιολόγησης των δημόσιων υπηρεσιών από τους πολίτες, βασισμένη στο πρότυπο του «Trip Advisor». Η πρωτοβουλία αυτή είχε ξεκινήσει επί υπουργίας Βορίδη και Κεραμέως και τώρα προγραμματίζεται να προχωρήσει περαιτέρω.

Η πλατφόρμα αυτή θα επιτρέπει στους πολίτες να αξιολογούν τις υπηρεσίες που λαμβάνουν από το Δημόσιο, εστιάζοντας σε υπηρεσίες πρώτης γραμμής, όπως τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), οι δήμοι, οι εφορίες και τα νοσοκομεία. Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να βαθμολογούν τις υπηρεσίες και το προσωπικό, λαμβάνοντας υπόψη κριτήρια όπως η συμπεριφορά, η ταχύτητα εξυπηρέτησης, η αποτελεσματικότητα και η εκπαίδευση του προσωπικού.

Για παράδειγμα:

  • Ένας πολίτης που επισκέπτεται ένα ΚΕΠ θα μπορεί να αξιολογεί την εμπειρία του μέσω της πλατφόρμας, παρέχοντας βαθμολογία για την εξυπηρέτηση, την ευγένεια και την ταχύτητα των υπαλλήλων.
  • Ένας νοσηλευόμενος σε δημόσιο νοσοκομείο θα έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει τις υπηρεσίες υγείας που έλαβε μετά το εξιτήριο, βαθμολογώντας γιατρούς, νοσηλευτές, διοικητικό προσωπικό, εγκαταστάσεις και υποδομές, όπως η καθαριότητα, η διατροφή και οι συνθήκες του θαλάμου.

Η πλατφόρμα αυτή θα λειτουργήσει αρχικά πιλοτικά και έχει στόχο να επεκταθεί σταδιακά σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, προσφέροντας στους πολίτες μια ενεργή φωνή για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που λαμβάνουν.

αξιολόγηση
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΒitcoin: Προσοχή στο αφήγημα του Trump trade – Γιατί οι αναλυτές είναι επιφυλακτικοί
Next Article Τα πρωτοσέλιδα των πολιτικών και αθλητικών εφημερίδων (21-10-2024)

Related Posts

Προγραμματισμός προσλήψεων για το 2026

10 Ιουνίου, 2025

Πρόσκληση για μετάταξη υπαλλήλων στο υπουργείο Εσωτερικών

6 Ιουνίου, 2025

ΔΥΠΑ: Ο Ιούνιος 2025 φέρνει 146 εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής και νέες θεματικές για ανέργους

5 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.