• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Δημόσιος Τομέας»Δημόσιο: Σε δύο φάσεις η αξιολόγηση των πολιτών
Δημόσιος Τομέας

Δημόσιο: Σε δύο φάσεις η αξιολόγηση των πολιτών

26 Μαρτίου, 2025Updated:26 Μαρτίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η κυβέρνηση προχωρά στην αξιολόγηση των δημοσίων υπηρεσιών από τους πολίτες μέσω δύο φάσεων, όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Η διαδικασία θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία των υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Πρώτη φάση – Μαζική αξιολόγηση μέσω ερωτηματολογίου

Μετά το Πάσχα, 4 εκατομμύρια πολίτες, εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.), θα λάβουν ανώνυμο ερωτηματολόγιο. Οι πολίτες θα αξιολογήσουν:

  • Την υγεία, την παιδεία και τους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς

  • Τις κρατικές και δημοτικές συγκοινωνίες

  • Τις οικονομικές και δημοτικές υπηρεσίες

  • Τους Περιφερειάρχες, Δημάρχους και την κατάσταση του οδικού δικτύου

  • Τις ψηφιακές υπηρεσίες (π.χ. gov.gr, ηλεκτρονική συνταγογράφηση, Κτηματολόγιο)

Οι απαντήσεις θα είναι σε κλίμακα 1-10, με δυνατότητα σχολίων. Στόχος είναι η συλλογή δεδομένων για τη βελτίωση των δημόσιων υπηρεσιών.

Δεύτερη φάση – Αξιολόγηση στον γκισέ (Οκτώβριος 2025)

Μετά από κάθε συναλλαγή σε δημόσιες υπηρεσίες (ΚΕΠ, ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, Εφορίες κ.λπ.), οι πολίτες θα λαμβάνουν SMS με link για άμεση αξιολόγηση της εμπειρίας τους.

Η κυβέρνηση θεωρεί ότι μέσω αυτών των μεθόδων θα εγκαθιδρυθεί μια κουλτούρα λογοδοσίας και θα βελτιωθεί η ποιότητα των δημόσιων υπηρεσιών.

αξιολόγηση Δημόσιο
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleAKTOR: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του 55% πέντε εταιρειών της Oceanic Group
Next Article Τα πρωτοσέλιδα των πολιτικών και αθλητικών εφημερίδων (26-03-2025)

Related Posts

Προγραμματισμός προσλήψεων για το 2026

10 Ιουνίου, 2025

Δημόσιο: Αυξήσεις για χιλιάδες υπαλλήλους με προσωπική διαφορά: Ποιοι κερδίζουν και πόσα

8 Ιουνίου, 2025

Δημόσιο: Αυξήσεις για χιλιάδες υπαλλήλους με προσωπική διαφορά: Ποιοι κερδίζουν και πόσα

7 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.