• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»DW: Κερδισμένη η Ελλάδα από τη Fraport Greece
Ειδήσεις

DW: Κερδισμένη η Ελλάδα από τη Fraport Greece

11 Απριλίου, 2018Δεν υπάρχουν Σχόλια4 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Θετικός χαρακτηρίζεται ο απολογισμός της πρώτης χρονιάς διαχείρισης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από την Fraport παρά τις δυσκολίες, με την εταιρεία να προχωρά σε επενδύσεις 400 εκατ. ευρώ μέχρι το 2021.

Τα πρώτα «γρήγορα κέρδη» κατάφερε ήδη να τα κάνει ο Στέφαν Σούλτε. Ο πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Fraport AG, που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Φραγκφούρτης, δεν εννοεί τα κέρδη σε ευρώ και σεντ, αλλά την γρήγορη πρόοδο των πρώτων εργασιών, έτσι ώστε τα 14 περιφερειακά ελληνικά αεροδρόμια να αναβαθμίσουν την λειτουργικότητά τους.

Η διαχείρισή τους πέρασε στα χέρια της Fraport ακριβώς πριν από ένα χρόνο. Οι αλλαγές ήταν μικρές αλλά κατάφεραν να «κερδίσουν» τις εντυπώσεις: νέες πόρτες για τις τουαλέτες, οχήματα για την πυροσβεστική των αεροδρομίων ή υπηρεσίες διαδικτύου. Με λίγα χρήματα η εταιρεία κατάφερε να δώσει νέα όψη στις παλιές εγκαταστάσεις των αεροδρομίων από τα Χανιά μέχρι τη Ζάκυνθο.

Σημαντική αύξηση θέσεων εργασίας

Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Φραγκφούρτης εταιρεία θα πρέπει τώρα να αποδείξει στo ελληνικό δημόσιο, ότι η αμφιλεγόμενη για πολλούς Έλληνες παραχώρηση των αεροδρομίων δεν ωφελεί μόνο την ίδια την εταιρεία, αλλά συμβάλλει και στην βελτίωση των υποδομών ενώ παράλληλα βοηθά στην υπέρβαση και της ελληνική κρίσης. Το τίμημα που κατέβαλε η Fraport μαζί με την Slentel συμφερόντων Κοπελούζου στο ελληνικό κράτος ήταν 1,2 δις ευρώ για την διαχείριση των 14 αεροδρομίων για τα επόμενα 40 χρόνια. Τρία εξ αυτών βρίσκονται στην ηπειρώτικη χώρα και τα 11 σε τουριστικά νησιά. Η πρώτη επιχειρηματική χρονιά κύλησε με καλές ειδήσεις για την Fraport. Ο αριθμός των επιβατών αυξήθηκε κατά 10% και έφτασε τους 27,6 εκατομ. ανθρώπους, ο τζίρος ξεπέρασε τα 235 εκατομ. ευρώ. Η εταιρεία απασχολεί 550 εργαζόμενους, ο αριθμός τους θα αυξηθεί σημαντικά μέσα στη χρονιά που διανύουμε.

Μέχρι το 2021 η εταιρεία θα επενδύσει 400 εκατομ. ευρώ, με τη μερίδα του λέοντος να πηγαίνει στα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, της Κεφαλονιάς, της Λέσβου και της Κω. Στο τέλος της επένδυσης θα προκύψει αύξηση της έκτασης των αεροσταθμών (Terminal) κατά 50%, που μεταφράζεται σε 300.000 τμ. Παράλληλα θα βελτιωθεί η διαδικασία ελέγχων επιβίβασης και αποβίβασης για να εξυπηρετείται καλύτερα μεγαλύτερος αριθμός ταξιδιωτών, όπως υπόσχεται ο Στέφαν Σούλτε.

Ικανοποίηση επιβατών και του τουριστικού κλάδου

Όλα αυτά δεν είναι και τόσο ειδυλλιακά, όσο ακούγονται. Η πρώτη χρονιά είχε και πολλά προβλήματα όχι μόνο γιατί εμφανίστηκαν αναπάντεχες δυσκολίες στην αναβάθμιση του διαδρόμου προσγείωσης και απογείωσης του αεροδρομίου «Μακεδονία», αλλά κυρίως λόγω των τριβών με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος τον Σεπτέμβριο του 2017 κατηγόρησε την Fraport ότι έχει ήδη καθυστερήσει τις εργασίες ανακαίνισης των υπαρχόντων υποδομών και τις επενδύσεις. Ο πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Fraport Στέφαν Σούλτε όμως είναι ικανοποιημένος. «Είμαστε εντός χρονοδιαγράμματος, τα σχέδια έχουν εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες και έχουμε στα χέρια μας και τις πρώτες άδειες για κατασκευές».

Ο τουριστικός κλάδος παρακολουθεί τις εξελίξεις με θετικά σχόλια. Ο Γιάννης Καπασαλάκης, διευθυντής ενός από τα μεγαλύτερα γραφεία ταξιδίων στην Κω είναι ικανοποιημένος. «Πρέπει κανείς να σκεφτεί ότι η Fraport δεν είχε τον χρόνο μέσα σε μερικούς μήνες να κάνει τα πάντα από την αρχή, όπως ενδεχομένως θα επιθυμούσαν ορισμένοι» δήλωσε στο γερμανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο ο Γ. Καπασαλάκης. «Τους καλοκαιρινούς μήνες τα αεροδρόμια πρέπει να λειτουργούν ασταμάτητα, δυνατότητες για μεγάλες επισκευές δεν υπάρχουν». Με άλλα λόγια, οι βελτιώσεις θα πρέπει να γίνουν πιο αργά και σε πολλά στάδια. «Παρόλα αυτά η Fraport κατάφερε να βελτιώσει τον διάδρομο προσγείωσης της Κω και να δημιουργήσει μεγαλύτερο χώρο στάθμευσης των αεροπλάνων», σημειώνει ο ίδιος.

Ο απολογισμός των εργασιών που έγιναν μέσα στον χειμώνα είναι θετικός και δεν πέρασε απαρατήρητος από τους ταξιδιώτες. «Μόλις πριν από ένα χρόνο ήταν αδύνατον τα χρησιμοποιήσεις τις τουαλέτες του αεροδρομίων των Χανίων από τη βρωμιά» αναφέρει η Μαριάνε Κέφερ, που κάθε χρόνο κάνει διακοπές στην Κρήτη και μένει στην Αθήνα. «Σήμερα το πρόβλημα δεν υπάρχει». Ένα «γρήγορο κέρδος» για την Fraport και τους επιβάτες.

Πηγή: DW

Fraport
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑντιρρήσεις από τις Βρυξέλλες στο «μεταμνημονιακό μνημόνιο» Τσακαλώτου
Next Article Προσλήψεις 8 φυλάκων στο Σπήλαιο και το Μουσείο Πετραλώνων Χαλκιδικής

Related Posts

Γιατί προσπερνούν τους GenX στην εταιρική διαδοχή

11 Αυγούστου, 2025

Από τις startups στις βίλες: Πως δημιουργήθηκε σε χρόνο ρεκόρ η νέα γενιά AI δισεκατομμυριούχων

11 Αυγούστου, 2025

ΑΑΔΕ - Επιχείρηση «Κρουαζιέρα θα σε πάω»: Φοροδιαφυγή σε ημερόπλοια της Σαντορίνης

11 Αυγούστου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.