• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Η "προίκα" των €1,9 δισ., η αναδιάρθρωση και οι νέοι στόχοι
Επιχειρήσεις

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Η "προίκα" των €1,9 δισ., η αναδιάρθρωση και οι νέοι στόχοι

14 Οκτωβρίου, 2020Updated:14 Οκτωβρίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η μεγάλη "προίκα" των ανεκτέλεστων έργων ύψους €1,9 δισ., η συμμετοχή στις επεκτάσεις του Μετρό και της Αττικής Οδού, αλλά και η περαιτέρω διείσδυση στα ενεργειακά έργα και στη διαχείριση των απορριμμάτων, αποτελούν το μοντέλο, στο οποίο θα κινηθεί η ΕΛΛΑΚΤΩΡ. Η διοίκηση έχει δώσει πειστικές απαντήσεις προς τους μετόχους σχετικά με τις κινήσεις αναδιάρθρωσης αλλά και την ανάγκη μείωσης των λειτουργικών δαπανών, ώστε να θωρακισθεί χρηματοοικονομικά. Ήδη, έχει πάρει μέτρα μείωσης του λειτουργικού κόστους κατά €100 εκατ., ενώ μέσα στο 2019, ο όμιλος κατάφερε να περιορίσει το σύνολο των πάσης φύσεως υποχρεώσεών του κατά €184 εκατ. Η διοίκηση δίνει το σύνθημα ότι ο όμιλος θα είναι παρών σε όλα τα μεγάλα projects, καθώς, σε σχέση με το 2018 έχουν αλλάξει πάρα πολλά. Αν το 2020 είναι ένα έτος σταθεροποίησης και αναπροσανατολισμού, το 2021 θα είναι ένα έτος όπου ο όμιλος καλείται να κερδίσει ουκ ολίγα στοιχήματα. Οι αδελφοί Καλλιτσάντση θέτουν ως στόχο την επιστροφή του ομίλου σε τροχιά κερδοφορίας.

ΕΛΛΑΚΤΩΡ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠοιοι ιδιοκτήτες ΙΧ θα κληθούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη
Next Article Καταδικάζεται η Χρυσή Αυγή, δικαιώνεται ο Σαμαράς, καταξιώνεται ο Μητσοτάκης

Related Posts

ΕΤΑΔ: Παράδοση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής στο νέο μισθωτή

16 Ιουνίου, 2025

Η United Media εξαγόρασε το 50% του Alpha TV

16 Ιουνίου, 2025

Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: WINNER στα Health & Safety Awards 2025

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.