• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Ενδιάμεσες εκπτώσεις: Ενισχύουν ή όχι τις εμπορικές επιχειρήσεις;
Ειδήσεις

Ενδιάμεσες εκπτώσεις: Ενισχύουν ή όχι τις εμπορικές επιχειρήσεις;

15 Νοεμβρίου, 2021Updated:15 Νοεμβρίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν ενισχύουν ουσιαστικά ταμειακά τις εμπορικές επιχειρήσεις, ενώ ταυτόχρονα δεν διευκολύνουν στην πράξη τις αγορές των καταναλωτών.

Αυτό είναι το συμπέρασμα έρευνας του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς μετά την ολοκλήρωση των ενδιάμεσων φθινοπωρινών εκπτώσεων, ενώ πλέον ο εμπορικός κόσμος εναποθέτει τις ελπίδες του στην Black Friday στις 26 Νοεμβρίου και στην προσεχή εορταστική περίοδο.

Σύμφωνα με στοιχεία του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, ο οποίος πραγματοποίησε έρευνα για την κίνηση της αγοράς το πρώτο 15θημερο του Νοεμβρίου, διάστημα που χρονικά σχεδόν συνέπεσε με την εφαρμογή των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορονοϊού, η πλειονότητα των ερωτηθέντων σε ποσοστό 82,14% απάντησε ότι οι πωλήσεις τους κινήθηκαν πτωτικά, το 14,29% απάντησε θετικά και ένα ποσοστό της τάξης του 3,57% απάντησε δεν γνωρίζω/δεν απαντώ.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η απάντηση στο ερώτημα: «Εκτιμάτε ότι τα νέα μέτρα επηρέασαν αρνητικά ή δεν επηρέασαν το τζίρο της επιχείρησης;» Η πλειοψηφία 87,5% δήλωσε ότι τα νέα μέτρα επηρέασαν αρνητικά τον τζίρο της επιχείρησής τους, 10,71% απάντησαν ότι δεν επηρεάστηκαν και το 1,79% απάντησε «δεν ξέρω/δεν απαντώ».

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία των καταστημάτων την πρώτη Κυριακή της φθινοπωρινής εκπτωτικής περιόδου και στην ερώτηση εάν το κατάστημα λειτούργησε την Κυριακή 7/11, 69,64% απάντησαν θετικά, ενώ δεν άνοιξε το 30,36% και στο ερώτημα πως κινήθηκαν οι πωλήσεις σας τη συγκεκριμένη ημέρα, το 15,38% των ερωτηθέντων απάντησε θετικά, το 82,05% απάντησε αρνητικά και 2,56% «δεν ξέρω/δεν απαντώ».

Οι περισσότεροι καταναλωτές σε ποσοστό 85,71% για την είσοδό τους στο κατάστημα διέθεταν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης, 12,5% είχαν αρνητικό τεστ και ένα ποσοστό της τάξης του 21,79 απάντησε Δ.Α.

Στην ερώτηση εάν η επιχείρηση διαθέτει e-shop, το 53,57% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι διαθέτουν, αρνητικά απάντησε το 44,64% και το 1,79% «δεν ξέρω/δεν απαντώ».

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι επιχειρήσεις που κάνουν διαδικτυακές πωλήσεις κατέγραψαν 6,67% αύξηση των πωλήσεών τους, το 43,33% δήλωσε σταθερότητα στις διαδικτυακές πωλήσεις την περίοδο των ενδιάμεσων εκπτώσεων, μείωση το 23,33% και ένα ποσοστό της τάξης του 26,67% «δεν ξέρω/δεν απαντώ».

Σύμφωνα με το σύλλογο, από τα αποτελέσματα είναι ξεκάθαρο πως οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν ενισχύουν ουσιαστικά ταμειακά τις εμπορικές επιχειρήσεις, ενώ ταυτόχρονα δεν διευκολύνουν στην πράξη τις αγορές των καταναλωτών.

Τέλος ο σύλλογος υπογραμμίζει ότι πάγιο αίτημά του είναι η κατάργηση του θεσμού των ενδιάμεσων εκπτώσεων διότι δημιουργούν στρεβλώσεις στην αγορά.

εκπτώσεις
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΗ «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» μεγάλη νικήτρια του 38ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας
Next Article Σκέρτσος: Θα μπορούσαμε να εξετάσουμε το ενδεχόμενο να μπαίνουμε σε κλειστούς χώρους μόνο με τρίτη δόση

Related Posts

Πώς τα κρυπτονομίσματα κάνουν πλουσιότερο τον Τραμπ

16 Ιουνίου, 2025

Σύμβουλος καριέρας: Γιατί η επιμονή στην τέλεια επιλογή οδηγεί σε χειρότερα αποτελέσματα

16 Ιουνίου, 2025

Ταϊβάν: Γιατί βάζει στη «μαύρη λίστα» τις κινεζικές Huawei και SMIC

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.