• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επέκταση του Μετρό προς Ανθούπολη και Ίλιον
Ειδήσεις

Επέκταση του Μετρό προς Ανθούπολη και Ίλιον

10 Δεκεμβρίου, 2020Updated:10 Δεκεμβρίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Θετικές εξελίξεις για την επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό ανακοίνωσε ο

Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, μιλώντας σε

διαδικτυακή εκδήλωση του Economist για τη χρηματοδότηση προς την Ελλάδα

από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε ειδικότερα στην υλοποίηση μίας νέας γενιάς

μεγάλων έργων, όπως οι νέες επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας. Και σημείωσε

ότι ιδίως η επέκταση της γραμμής 2 προς Δυτική Αττική, με δύο νέους σταθμούς

στο τμήμα Ανθούπολη – Ίλιον που θα εξυπηρετούν πάνω από 50.000 επιβάτες

την ημέρα, είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο. Ανακοίνωσε ότι είναι ήδη έτοιμη

η προκαταρκτική χάραξη του έργου και εξέφρασε την εκτίμηση ότι στα τέλη του

2021 θα μπορεί να προκηρυχθεί, με προϋπολογισμό 350 εκ. ευρώ.

Στη νέα γενιά των μεγάλων έργων συγκαταλέγεται επίσης η νέα αναβαθμισμένη

Περιφερειακή Θεσσαλονίκης (Flyover), ο σχεδιασμός για την υλοποίηση της

οποίας προχώρησε σε χρόνο ρεκόρ, με ΣΔΙΤ. Χτες μάλιστα, έληξε η προθεσμία

για την εκδήλωση ενδιαφέροντος. Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στις

επεκτάσεις της Αττικής Οδού, αλλά και σε σημαντικά έργα σε όλη την Ελλάδα,

όπως: Τα μεγάλα έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης, ύψους 1,2 δισ. Το νέο

πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων – το μεγαλύτερο που έχει σχεδιαστεί στη

χώρα –, ύψους 3,3 δισ. Και φυσικά, το νέο Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης

Οδικής Ασφάλειας που περιλαμβάνει σημειακές παρεμβάσεις σε 7.000

επικίνδυνα σημεία σε όλη τη χώρα.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι η Κυβέρνηση προχωρά

και σε θεσμικές παρεμβάσεις που αλλάζουν τα δεδομένα στον τρόπο και της

εκτέλεσης και της ανάθεσης των δημοσίων συμβάσεων. Αναφέρθηκε στο νέο

Νόμο 4412, που ενσωματώνει προτάσεις για επιτάχυνση, ψηφιοποίηση και

απλοποίηση διαδικασιών, θεσμοθετεί την ιδιωτική επίβλεψη σε έργα και μελέτες,

και το κυριότερο, αντιμετωπίζει στη ρίζα του το μεγάλο πρόβλημα των έργων

στην Ελλάδα: το πρόβλημα των υψηλών εκπτώσεων. Ο κ. Καραμανλής έκανε

λόγο για μια εμβληματική μεταρρύθμιση, που θα επιταχύνει την αναπτυξιακή

προοπτική της χώρας μετά το τέλος της υγειονομικής κρίσης. Και πρόσθεσε ότι

το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι έτοιμο να θεσπίσει ένα νέο

εργαλείο, τις προτάσεις καινοτομίας.

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι προχωρούν παράλληλα έργα, που ήταν

«κολλημένα» εδώ και χρόνια, όπως ο ΒΟΑΚ, η Γραμμή 4 του Μετρό (το

μεγαλύτερο έργο που θα γίνει στη χώρα, ύψους 1,5 δισ. ευρώ), το βόρειο τμήμα

του Ε-65 και ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος.

Τόνισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δουλεύει συστηματικά ώστε

στη μετά Covid-19 εποχή, να έρθει η Ελλάδα ξανά στο επίκεντρο της προόδου

και της ανάπτυξης, να αξιοποιήσει τα πραγματικά της πλεονεκτήματα για να

πρωταγωνιστήσει. «Στο πλαίσιο αυτό, προχωράμε ένα ολοκληρωμένο πλάνο

έργων συνολικού ύψους πάνω από 13 δισ ευρώ. Κι αυτό ενώ η αλήθεια είναι ότι

δεν βρήκαμε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ωριμότητα μεγάλων

έργων», πρόσθεσε. Σημείωσε δε ότι η χώρα μας πρέπει να επενδύσει σε τομείς, όπως τα logistics, οι συνδυασμένες μεταφορές, με τα σιδηροδρομικά έργα και τα λιμάνια μας που

μπορούν να γίνουν μεγάλα εμπορευματικά κέντρα, η νέα γενιά έργων υποδομών

που θα αναζωογονήσουν την αγορά και θα αλλάξουν την εικόνα της χώρας.

Έργα, τα οποία όπως τόνισε υπηρετούν το νέο παραγωγικό μοντέλο.

Μετρό
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΟ Καναδάς ενέκρινε το εμβόλιο της Pfizer
Next Article Lockdown: Αυτά είναι τα σενάρια για το Λιανεμπόριο - Τι προβληματίζει την Κυβέρνηση

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.