Η EPSILON HOSPITALITY, η εξειδικευμένη θυγατρική του Ομίλου EPSILON NET στον κλάδο της Φιλοξενίας & της Εστίασης, σημείωσε για άλλη μια χρονιά εξαιρετική επιτυχία στον καταξιωμένο θεσμό των Tourism Awards 2025, αποσπώντας συνολικά 5 βραβεία. Αυτές οι διακρίσεις υπογραμμίζουν την προσήλωση της εταιρείας στην υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού του τουριστικού κλάδου μέσα από μια πλήρη σειρά καινοτόμων λύσεων.
Συγκεκριμένα η EPSILON HOSPITALITY, κατέκτησε βραβεία στις εξής κατηγορίες:
- Data Analytics and AI Systems για το PYLON PMS Hybrid που αναδείχθηκε ως ο απόλυτος σύμμαχος στη νέα εποχή του AI και η all-in-one επιλογή́
- Human Resources, Talent Management & Training σε συνεργασία με την Epsilon HR, ως ο απόλυτος HR Services Provider για τα ελληνικά ξενοδοχεία, καλύπτοντας τις ανάγκες για μισθοδοσία, ωρομέτρηση και Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας.
- Best New Solution for Tourism για το Epsilon All-In-One Hotel Management System, την πρωτοποριακή λύση που ενοποιεί το PMS, το Channel Manager και το Booking Engine σε μία εύχρηστη πλατφόρμα, ενσωματώνοντας ΒΙ εργαλεία που ενισχύουν τη στρατηγική λήψη αποφάσεων.
- Καινοτόμο Concept, συνολικά, για τις καινοτόμες λύσεις τις EPSILON HOSPITALITY, σε συνδυασμό με την κορυφαία συμβουλευτική και υποστήριξη που προσφέρει
- Hotel / Trips Booking Systems για τη λύση της BookOnlineNow, την best-in-class πλατφόρμα online κρατήσεων με εργαλεία βελτιστοποίησης για την ενίσχυση του ποσοστού μετατροπών και τη μεγιστοποίηση των εσόδων από τις άμεσες κρατήσεις.
Ο Μάνος Αμανατίδης, Γενικός Διευθυντής της EPSILON HOSPITALITY και Group CIO του Ομίλου Epsilon Net, μετά την απονομή, δήλωσε:
«Είναι μεγάλη τιμή για εμάς η διάκριση με 5 βραβεία στα φετινά Tourism Awards. Η EPSILON HOSPITALITY συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία και την τεχνολογία, καθιστώντας τις λύσεις μας τον πυλώνα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του τουριστικού τομέα. Οι συνεχείς βελτιώσεις στα προϊόντα μας, σε συνδυασμό με την υποστήριξη και συμβουλευτική από την εξειδικευμένη ομάδα μας, έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη επιχειρήσεων σε όλη την Ελλάδα, από μικρές μονάδες έως μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες. Δεσμευόμαστε για ακόμα περισσότερες καινοτομίες στο άμεσο μέλλον με την βοήθεια και της τεχνητής νοημοσύνης».