• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Ερευνα: Το προφίλ των χρηστών διαδικτύου στην Ελλάδα μετά την πανδημία
Οικονομία

Ερευνα: Το προφίλ των χρηστών διαδικτύου στην Ελλάδα μετά την πανδημία

13 Ιουνίου, 2023Updated:13 Ιουνίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια4 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Κατά την περίοδο των περιοριστικών μέτρων, υπήρξε μια κάμψη των ανέπαφων συναλλαγών με φυσική παρουσία. Μετά την πανδημία, οι συναλλαγές χωρίς φυσική παρουσία «εκτινάχθηκαν» καθώς πολλοί καταναλωτές επέλεγαν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους με ηλεκτρονικό τρόπο, ή μέσα από e-commerce ή άλλα αντίστοιχα εργαλεία. Σήμερα, 7 στους 10 χρήστες του διαδικτύου προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους online.

Τα παραπάνω ανέφερε ο Διονύσης Γρηγοράτος, διευθύνων σύμβουλος της Nexi Ελλάδος, θυγατρική του Ομίλου Nexi, του ευρωπαϊκού ηγέτη PayTech, μιλώντας για την αγορά των ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα, συμμετέχοντας σε συνέδριο με κεντρικό θέμα τις τραπεζικές ψηφιακές υπηρεσίες και το FinTech.

Οι έμπορoι σήμερα, είτε είναι ελεύθεροι επαγγελματίες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ή μεγάλοι retailers, αναζητούν «τη δυνατότητα να δέχονται ανέπαφες πληρωμές όπου κι αν βρίσκονται εύκολα, γρήγορα, και πάντα με ασφάλεια, και να παρέχουν στους πελάτες τους τον πιο σύγχρονο τρόπο πληρωμής, που υποστηρίζει ανέπαφες συναλλαγές, με ψηφιακά πορτοφόλια, smartphone ή wearables», επισήμανε ο κ. Γρηγοράττος. Αντίστοιχα, τόνισε πως «δεν υπάρχουν πλέον σύνορα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που σημαίνει ότι ο καταναλωτής, απ' όπου κι αν βρίσκεται, μπορεί να πάρει την κάρτα του και να αγοράσει κάποιο προϊόν. Η δυνατότητα να εξυπηρετούνται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις όλα τα σχήματα καρτών, είναι εξαιρετικά σημαντικό» είπε, υπογραμμίζοντας παράλληλα το συγκριτικό πλεονέκτημα των λύσεων που παρέχει η Nexi.

Οι συναλλαγές με κάρτες δια ζώσης έχουν επιταχυνθεί σε σταθερή βάση από το 2019. Όπως εξήγησε ο κ. Γρηγοράτος, κομβικό ρόλο έπαιξε το ρυθμιστικό πλαίσιο και ο ευρύτερος εκσυγχρονισμός της φορολογικής διοίκησης. Ο ίδιος αναφέρθηκε παράλληλακαι στα ευρωπαϊκά κονδύλια που είναι διαθέσιμα μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης «Ελλάδα 2.0» τα οποία αφορούν στην επιδότηση τερματικών POS, με στόχο να επωφεληθούν οι μικρομεσαίες και να μπορέσουν να εκσυγχρονιστούν και να πετύχουν τη ψηφιακή τους μετάβαση. «Είναι μια πρωτοβουλία που η Nexi έχει αγκαλιάσει, ακόμα και σε επίπεδο Ομίλου, φροντίζοντας να την επικοινωνήσουμε σε όλους μας τους πελάτες».

Αναφορικά με πιο προηγμένες λύσεις, όπως το e-commerce και τα e-shops, o επικεφαλής της Nexi στην Ελλάδα σημείωσε πως η δυνατότητα να μπορεί κάποιος να πουλάει προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από ένα ψηφιακό περιβάλλον «δεν είναι προνόμιο των μεγάλων επιχειρήσεων», προτρέποντας τις μικρομεσαίες και ελεύθερους επαγγελματίες να στραφούν στην υιοθέτηση των νέων και ευέλικτων τρόπων πώλησης και συναλλαγών που σήμερα αναζητούν ολοένα και περισσότερο οι καταναλωτές. Ωστόσο, παραδέχτηκε πως υπάρχουν ακόμα σημαντικές προκλήσεις, καθώς «μια επιχείρηση χρειάζεται να έχει τους κατάλληλους ανθρώπους που θα μπορούν να στήσουν ένα e-shop, να το συνδέσουν με την πλατφόρμα πληρωμών, και να μπορούν να συντηρούν ένα περιβάλλον πολλαπλών πληρωμών - κάτι που προφανώς δεν είναι χωρίς κόστος».

«Η τεχνολογία θα έρθει να απαντήσει σε πολλές από αυτές τις ανάγκες», δήλωσε, αναγνωρίζοντας όμως πως ο κλάδος του PayTech στην Ελλάδα είναι νεοσύστατος, με νέες εταιρείες να βρίσκονται ακόμη στη φάση του σχεδιασμού. Αναφέρθηκε στην ηγετική θέση της Nexi στην Ευρώπη και στη χώρα, την τεχνογνωσία που λαμβάνει η εταιρεία από την εμπειρία του ομίλου στις σκανδιναβικές χώρες, αλλά και για την τεχνολογία που εξάγει η εταιρεία από την Ελλάδα προς στην Ευρώπη. «Στο Κέντρο Αριστείας έχουμε πάνω από 150 μηχανικούς software developers, οι οποίοι, για λογαριασμό του Ομίλου πλέον, αναπτύσσουν την πλατφόρμα του issuing, με στόχο να δώσουμε τις σχετικές υπηρεσίες στο σύνολο του δικτύου της Nexi στην Ευρώπη». Το Κέντρο Αριστείας παίζει έναν στρατηγικό ρόλο για ολόκληρη την Nexi, και ταυτόχρονα δείχνει την εμπιστοσύνη που έχει η Nexi στο εγχώριο ταλέντο.

Αναφορικά με τον κλάδο, κ. Γρηγοράτος τόνισε πως όλες οι εταιρείες PayTech θα αρχίσουν το επόμενο διάστημα να παρουσιάζουν τις λύσεις και τις καινοτομίες που ετοιμάζουν για την εγχώρια αγορά. Σε αυτό το πλαίσιο, έκανε μια σύντομη αναφορά στο SoftPOS της Nexi, μια εφαρμογή που επιτρέπει την αποδοχή ανέπαφων πληρωμών σε συσκευές smartphone ή tablet που λειτουργούν με Android, τονίζοντας πως είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για κατηγορίες πελατών που δεν επιθυμούν να κουβαλούν πρόσθετες συσκευές, όπως ταξί ή περίπτερα, ιδιαίτερα από τις αρχές του επόμενου έτους που θα πρέπει να μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες τους την επιλογή ηλεκτρονικής πληρωμής.

Έρευνα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΤιμολόγια ρεύματος: Αλλάζουν πολλά από την 1η Οκτωβρίου - Τι θα γίνει με τις χρεώσεις και τη ρήτρα αναπροσαρμογής
Next Article Eurobank: Εγκρίθηκε η εκταμίευση της 4ης δόσης του Ταμείου Ανάκαμψης - Στο €1 δισ. οι υπό διαχείριση πόροι

Related Posts

Ενιαίο Μητρώο Παροχών: Ψηφιακός φάκελος για όλα τα επιδόματα – Τι αλλάζει για πολίτες και φορείς

17 Ιουνίου, 2025

ΤτΕ: «Βλέπει» πληθωρισμό 2,5% το 2025 στην Ελλάδα - Πιέσεις από ενοίκια, έμμεσους φόρους και μισθούς

16 Ιουνίου, 2025

JP Morgan: «Βλέπει» ανάπτυξη 2,2% για την Ελλάδα το 2025 και 2% το 2026 - Ποντάρει στα ελληνικά ομόλογα

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.